המכללה האקדמית גורדון לחינוך מציעה תוכנית חדשה לתואר שני מחקרי עם תזה בחוג לניהול וארגון מערכות חינוך. במהלך הלימודים הסטודנטים יבצעו וישלימו עבודת גמר מחקרית בהנחיית אישית, ובמכללה אומרים שהתואר יאפשר לבוגרים להגיש בהמשך דרכם המקצועית מועמדות ללימודי דוקטורט במוסדות אקדמיים רלוונטיים.
"בעוד שתואר שני ללא תזה מעשיר את הלומדים ומעניק להם ידע וכלים יישומיים, הרי שתואר עם תזה מתמקד גם בהבנה ובשליטה עמוקה יותר ברכיב המחקרי, בשיטות מחקר מתקדמות ובתהליך ייצור הידע שעליו נשענת הדיסציפלינה אשר אותה הם לומדים", מדגישים במכללה, ומוסיפים שהכישורים הללו חשובים במיוחד כאשר מדובר בתואר בתחום הניהול.
נשיא גורדון פרופ' יחזקאל טלר: "התוכנית החדשה היא הצעד הבא בהתפתחותה של מכללת גורדון ובאישורה על ידי המועצה להשכלה גבוהה, והיא מהווה עדות לרמה האקדמית הגבוהה של לימודי המוסמך במכללה ושל הסגל המלמד בה. זו תוכנית במסלול מחקרי אשר מחזקת את הפרופסיה של החינוך. מעתה מורים טובים יוכלו להיות גם חוקרים מקצועיים. אנו מזמינים אנשי חינוך שמבקשים להוביל במערכת החינוך להצטרף אלינו, ללמוד, לחקור ולשמור על אפשרות להתקדם בהמשך ללימודי דוקטורט במוסדות שונים".
תגובות