-->
חדשנות בחינוך. האקדמית גורדון (צילום: matter)
חדשנות בחינוך. האקדמית גורדון (צילום: matter)

האקדמית גורדון הציגה בכנס מנהלים באילת: "חדשנות ויצירתיות בחינוך"

בכנס משתתפים כ-250 מנהלים בכירים ממוסדות החינוך היסודי והעל יסודי במגזר הדתי-לאומי. נשיא המכללה, פרופ' יחזקאל טלר: "שמחים לשתף מהידע שצברנו בתחום החדשנות"

פורסם בתאריך: 2.2.22 16:03

המכללה האקדמית גורדון לחינוך הציגה אתמול (שלישי) את הנושא "חדשנות ויצירתיות בחינוך" בכנס המנהלים של המגזר הדתי-לאומי ה-11, המתקיים באילת. בכנס שנמשך לאורך שלושה ימים משתתפים כ-250 מנהלים בכירים ממוסדות החינוך היסודי והעל יסודי במגזר הדתי-לאומי, ממסלולי ההמשך ומהגרעינים התורניים לצד מנהלים בכירים מהמגזר הפרטי ומובילי דעה.

במכללה מציינים, כי נושא החדשנות והיצירתיות בחינוך חרוט על דגלה של גורדון ובכנס הציגה המכללה כיצד היא מקדמת חדשנות בקרב תלמידיה – מורי העתיד, באופן שיוכלו ליישם אותה במערכת החינוך וכן כיצד היא מייעצת לרשויות מקומיות ולמוסדות חינוך להטמיע שיטות חדשניות ולהקים מרחבי למידה המותאמים למאה ה-21.

סגן נשיא המכללה לאסטרטגיה ולפיתוח אקדמי, ד"ר אלי וינוקר, המשמש גם ראש החוג לחינוך חברתי קהילתי, הרצה בכנס בנושא "מבט לעתיד" וסקר מה צופן עתיד החינוך? מהם האתגרים המרכזיים, ומהן הדרכים החינוכיות שיש בידינו כדי להכין את ילדינו להתמודד עם אתגרים אלו באופן מיטבי.

ראש המרכז לחדשנות בהוראה במכללת גורדון, לימור הררי, הציגה חלק משיטות הלימוד המתקדמות ואביזרי הוראה בהם משתמשים במכללה ומופצים לצורך הטמעה במוסדות חינוך ברחבי הארץ. כמו כן, הציגה הררי את שירותי המכללה בתחום הייעוץ להקמת מרחבי למידה טכנולוגיים ופיתוח מקצועי של צוותי הוראה.

 

 

המכללה האקדמית גורדון, זוכת הפרס הלאומי למצוינות מטעם נציבות שירות המדינה, הוקמה לפני כ-70 שנה מתוך מטרה להכשיר מנהיגים בעולם החינוך. במהלך העשור האחרון הייתה לפורצת דרך בתחום הובלת מהפכת החינוך בארץ. שיטות ההוראה במכללה השתנו והותאמו למאפייני התקופה, קמפוס המכללה שודרג וכעת הוא כולל מרחבי למידה טכנולוגיים חדשניים ובתוכנית הלימוד משולבים קורסים בנושאי חדשנות וטכנולוגיה.

יצוין, כי מעבר לכך, כל סטודנט לתואר ראשון מקבל עם תחילת לימודיו אייפד חינם ככלי עבודה, שיחליף את הלוח והגיר עם כניסתו העתידית של בוגר המכללה למערכת החינוך.

נשיא המכללה פרופ' יחזקאל טלר: "אנו שמחים להשתתף בכנס החשוב הזה ולשתף מהידע שצברנו בתחום החדשנות. המדיניות שלנו היא להכשיר מורים למאה ה-21, תוך שימוש במרחבי למידה חדשניים ובשיטות הוראה מתקדמות. תקופת הקורונה לימדה אותנו כי השינוי שהחלנו לפני כעשור הוא צו השעה היום. אנו שמחים להעביר את הבשורה הן לסטודנטים שלנו והן למערכות החינוך מכל המגזרים ובכלל זה גם בציבור הדתי.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר