מתלוננים סדרתיים הם לרוב טרחה ומטרד לכל מערכת, אך בקרית ביאליק רואים בתושבים הפונים באופן מתמיד ותדיר למוקד העירוני ומדווחים על המפגעים הזדמנות לשיפור, ייעול תהליכים וצמיחה. לכן, החליט ראש העירייה אלי דוקורסקי עוד בשנת 2018 להנהיג מסורת של הענקת תעודות הוקרה לשיאני הפניות למוקד העירוני, ובדרך זו לעודד את התושבים להיות מעורבים אכפתיים לעירם.
אתמול (רביעי) העניק דוקורסקי תעודות הוקרה לשלושה תושבים שפנו בשנת 2020 מספר רב של פעמים למוקד העירוני: אלי דוידוב פנה 289 פעמים למוקד העירוני, ציון שטרית פנה 286 פעמים ורוני סרולוביץ' פנה 171 פעמים.
דוקורסקי הודה לתושבים על אזרחות טובה, אכפתיות, מעורבות ותרומה לשיפור חזות העיר. שניים משלושת הזוכים אף קיבלו תעודות הוקרה גם בפעם הקודמת, מה שמעיד על התמדתם והירתמותם למשימה. דוקורסקי הדגיש שאין מדובר בפניות קנטרניות אלא בהצעות ייעול והפניות למפגעים ותקלות שונות.
דוקורסקי: "תושבי העיר שמקבלים מענה מהיר ואדיב לומדים במהרה שיש מי שמקשיב להם ומטפל בפנייתם, כך שככל שרמת השירות עולה, כמות הפניות עולה אף היא. זהו פרדוקס השירות. אנו רואים בכם, תושבי העיר האכפתיים הפונים למוקד, שותפים מלאים לעשייה ורצון משותף לשפר ולייפות את פני העיר".
לדברי מנהלת מרכז השירות לתושב, סיון בניסטי, דוקורסקי עצמו היה גם השנה שיאן הפניות למוקד העירוני עם 1288 פניות.
יהודה
היה יותר טוב לבדוק כמה פניות שלא בוצעו זה יותר חשוב כי כאשר מישהוא מתריע על עבירה ו
מחכה שעות ואין מי שמגיע זה מעצבן