-->
רמזור (צילום: זאב שטרן)
רמזור (צילום: זאב שטרן)

בקרוב: חמישה רמזורים חדשים בחיפה

בקרוב תציב עיריית חיפה רמזורים חדשים בצומת שדרות הנשיא-ברנדס, בצומת שדרות הנשיא-דפנה, בצומת שדרות מוריה-זרובבל, בצומת שדרות אבא חושי-טהון וברחוב אוסקר שינדלר 7 שיצטרף אל מעבר חציה חדש שייצבע במקום

פורסם בתאריך: 2.6.20 18:39

עיריית חיפה תתקין בקרוב רמזורים חדשים בארבעה צמתים בעיר – צומת שדרות הנשיא-ברנדס, צומת שדרות הנשיא-דפנה, צומת שדרות מוריה-זרובבל וצומת שדרות אבא חושי-טהון – וכן רמזור ברחוב אוסקר שינדלר 7 שיצטרף אל מעבר חציה חדש.

מהעירייה נמסר כי התוכניות להצבת הרמזורים החדשים נעשו בשיתוף עם משרד התחבורה, עם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ועם משטרת ישראל וכי מדובר ב"פרי תכנון מעמיק שאותו ביצעה העירייה בשנה האחרונה באמצעות אנשי המטה העירוני לבטיחות בדרכים, אנשי האגף לתכנון תנועה ומהנדסי המרכז לניהול התנועה המטרופוליני של העירייה".

ראש העיר עינת קליש רותם: "בטיחות הולכי הרגל בכבישים נמצאת בראש סדר העדיפויות התחבורתי שלי. שיפור הצמתים המרכזיות הללו מהווה בשורה חשובה לבטיחות ולנגישות של הולכי הרגל במרחב העירוני".

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגובות

11 תגובות
11 תגובות
  1. נ. בן שמחון

    טעיתם. הציטוט של העבריינית המורשעת הוא: "בטיחות החזירים בכבישים נמצאת בראש סדר העדיפויות התחבורתי שלי. שיפור הצמתים המרכזיות הללו מהווה בשורה חשובה לבטיחות ולנגישות של החזירים במרחב העירוני".

  2. אריה לייב

    מדוע רק בכרמל ?מה עם שילוט ותיכנון תעבורתי בקרית שפרינצק ובשער העליה עד מתי ניסע על כבישים משובשים עד מתי נמתין לבמפרים ברחובות קריטיים כמו ברחוב אנקוה ששם קיימים בתי ספר וסופר ונוהגים שם בפראות עד מתי האכיפה ומיגור עבריניי התנועה תיהי איפוטנטית אכן יש שני סוגי אזרחים בחיפה רבתי מיוחסי הכרמל ומנודי הפריפריה והתוצאות מדברות בעד עצמן שנים לא טופלו המידרכות בשער העליה מעקות שבורים אבני תמיכה מטים ליפול וכל המערכת אינה יודעת לתת מענה עד שלא קורה אסון

  3. דין דין

    עדיף שלא לחצות את הכביש גם במעבר חציה אלא אם חייבים.נהגים בלתי זהירים מזלזלים בהולכי רגל.אין יום כמעט שאני לא נדרס על מעבר חציה.

  4. מהנדס חיפאי

    עוד הפרעה לתנועה, שגם ככה בקושי זזה.
    למה צריך שם רמזורים? לפירסום? להפרעה לנהגים?
    מה ההצדקה להקמת הרמזורים? היו שם תאונות בין כלי רכב? בין כלי רכב להולכי רגל?
    קליש, תעשי לנו טובה, ועופי לנו מהחיים.

  5. חיפאי

    הוספת הרמזורים תגביר את הפקקים והעומס על הצירים המרכזיים שגם ככה עמוסים.
    הבסיס לבטיחות הולכי רגל מתחיל בחינוך שלהם ושל הנהגים
    אין אכיפה ראויה על נהגים והולכי רגל אז מוסיפים רמזורים…
    מחכה בקוצר רוח לפינויה של קליש מלשכת ראש העיר
    עד היום לא תרמה בכלום לעיר

  6. לבטל חניות בציר מוריה וחורב

    ציר מוריה-חורב צריך להיות מדרכות רחבות עם מסעדות, בתי קפה. מינימום של חניות רכבים. זה כביש ראשי ורכבים שיוצאים ונכנסים לחניות כל הזמן חוסמים נתיב שלם ויוצרים פקקים רואים את זה מצוין במקטע חורב-קרית ספר.
    לבטל כמה שיותר חניות לטובת מדרכות ושביל אופניים. מי שרוצה להגיע ברכב שיידע שהוא יצטרך להחנות רחוק מהציר הראשי ועדיף שיגיע באוטובוס או מונית או אגד תיק תק או אפילו אופניים חשמליות. ככה ציר מוריה יחזור לחיים במקום להיסתם ברכבים

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר