-->
ביטוח עבודות קבלניות הנדסיות: הכירו את סוכנות ויגודסקי. תמונה ממאגר Ingimage
ביטוח עבודות קבלניות הנדסיות: הכירו את סוכנות ויגודסקי. תמונה ממאגר Ingimage

ביטוח עבודות קבלניות הנדסיות: הכירו את סוכנות ויגודסקי

מקרים קשים של קריסת מנופים, מבנים, גשרים ובניינים אינם נדירים במחוזותינו. התמונות קשות אף יותר כשמדובר בתאונות הכרוכות בנפילת עובדים ואובדן חיי אדם. ביטוח עבודות קבלניות הנדסיות הכרחי בפרויקטים הרלוונטיים, הכתבה הבאה תעשה לכם סדר בנושא ותנחה אתכם לגבי הכיסויים המתאימים לאתרי בנייה

פורסם בתאריך: 9.2.20 13:47

אירועים קשים הזכורים לכולנו, כמו אסון החניון ברמת החייל וקריסת המנוף ביבנה מבהירים את החשיבות העליונה בכיסוי הביטוחי עבור אתרי בנייה. כדי להיערך היטב לקראת פרויקטים העומדים על הפרק, קבלנים ויזמים חייבים לדאוג מראש לביטוח המקיף ביותר, עם פוליסה שתיקח בחשבון כל תרחיש אפשרי ותעניק את הכיסוי הנרחב ביותר.

במחלקת הביטוחים הקבלניים של סוכנות ויגודסקי, הודות לניתוח מקצועי ומדוקדק של הסיכונים האופייניים לפרויקטים קבלניים, יכול הקבלן או היזם לצמצם את כל מה שנמצא בשטח האפור של ה-"לא-ידוע", ולהבטיח לעצמו, לעובדיו ולכל השותפים לעבודה, היערכות אופטימלית המבוססת על יכולת מרבית להתמודדות בכל מקרה של נזק.

ביטוח קבלן – לקבל את הכיסוי המרבי

ביטוח עבודות קבלניות מיועד לקבלנים ויזמים, ומציע כיסויים נרחבים הקשורים באופייה המיוחד של העשייה הקבלנית. הרכבת פוליסת ביטוח עבודות היא מלאכת מחשבת המצריכה ראייה כוללת של העבודה הקבלנית. כדי שהפוליסה תעניק רשת ביטחון אמיתית לקבלנים ויזמים, עליה להתבסס על עקרון "כל הסיכונים", כלומר, לדאוג לכך שהביטוח יעניק למבוטח את הכיסוי הרחב ביותר.

ועדיין, בביטוח כמו בביטוח, כל מקרה עומד לגופו, ובמקרה של עבודות קבלניות, שלא אחת כרוכות בסיכונים משמעותיים, אכן מדובר פעמים רבות בסיכונים שבגוף וגם בנפש. לכן, תמיד יש לקחת בחשבון החרגות תוך התאמה מדויקת לצרכים המסוימים של המבוטח. כדי לעמוד במשימה זו באופן המקצועי ביותר, נדרשת עבודה מקיפה ודקדקנית של סוכן מיומן ומומחה בתחום.

לכסות את כל האפשרויות

פוליסת ביטוח טובה ומקיפה לעבודות קבלניות תכלול את המרכיבים הבאים:

* ביטוח עבודות ורכוש: סעיף זה מכסה אובדן או נזק פיזי, תאונתי ובלתי צפוי שאירע לרכוש ו/או לעבודות הפרויקט.

*ביטוח אחריות כלפי צד שלישי: מעניק כיסוי מפני תביעות שתוגשנה בגין נזקי גוף ו/או רכוש שאירעו באתר לצד שלישי.

*ביטוח חבות מעבידים: היה ואירעו לעובדים באתר במהלך תקופת העבודה נזקי גוף, ובמידה שיוגשו תביעות בגין נזקים אלה, הן יהיו מכוסות תחת סעיף זה.

כיסויים נוספים מומלצים

*ביטוח אובדן רווחים: במציאות משתנה וחוסר הוודאות המאפיינים את החיים בארץ ואת החיים בכלל, מומלץ לכל מבוטח לרכוש הרחבה בגין אובדן רווחים. אובדן רווחים הוא לעתים מנת חלקם של קבלנים ויזמים כאשר סיום העבודות מתעכב בשל אירועים שונים. חשוב שאירועים אלה יהיו מכוסים במסגרת פוליסת העבודות הקבלניות.

* ביטוח ציוד מכני הנדסי: כשמדובר בביטוח קבלני, אין להתעלם מהיבט חשוב נוסף – הכלים והציוד המשמשים את הקבלן באתר. הביטוח לכלים ולציוד באתר וסביבתו מעניק לקבלן כיסוי של מעל 40,000 שקלים. כדאי לשים לב שכיסוי זה כולל גם צד שלישי.

* ביטוח אחריות מקצועית: כמו בכל תחום אחר, בעבודות קבלניות חשוב תמיד לשמור על מקצועיות ללא פשרות, אך אין בעובדה זו כדי לפטור את מבצעי העבודה מהצורך לדאוג לסיכונים העלולים לפקוד צד שלישי. כיסוי אחריות מקצועית נועד לבטח נזקי גוף ו/או רכוש שנגרמו לצד שלישי כתוצאה מהתרשלות מקצועית.

* ביטוח חבות המוצר: סעיף חשוב גם הוא בכל פוליסה מקיפה, מתייחס לכיסוי נזקי גוף ו/או רכוש שנגרמו לצד שלישי כתוצאה מהמוצר שנמסר ללקוח.

ויגודסקי – בטוחים מהמסד ועד הטפחות

סוכנות הביטוח ויגודסקי נוסדה לפני למעלה מ-30 שנה ופועלת בכל ענפי הביטוח. לאורך השנים צברה סוכנות ויגודסקי מוניטין כמשרד מוביל בתחום הביטוחים ההנדסיים. כל פרויקט המטופל על ידי אנשי הצוות המנוסים זוכה לליווי צמוד ואישי, כולל מפרט ביטוחי המותאם ללקוח ותפור על פי צרכיו הייחודיים.

סוכנות הביטוח ויגודסקי עובדת בשיתוף פעולה צמוד עם ארגון הקבלנים בחיפה והצפון ומומלצת על ידם. הסוכנות מתמחה בתפירת חליפות ביטוחיות בתחום העסקי וההנדסי. ביטוחים אלה, בהיותם מורכבים במיוחד ומשתנים ממבוטח אחד למשנהו, דורשים מומחיות ומקצועיות שיעניקו שקט נפשי לקבלן.

המחלקה העסקית של הסוכנות מעמידה לרשות המבוטחים צוות מיומן ומנוסה, הכולל, בין השאר, עורכי דיו האמונים על ראיית התמונה השלמה והרכבת הפוליסה המקיפה והמותאמת ביותר לצרכי כל לקוח ולקוח.

 

ויגודסקי סוכנות ביטוח

בעלי מלאכה 26 חיפה, בניין כפיר

טלפון – 04-8407407

קישור לאתר

באדיבות סוכנות ויגודסקי

באדיבות סוכנות ויגודסקי


כתבה שיווקית


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר