-->
צילום: ליאור אביטן
צילום: ליאור אביטן

"תואר תואר" של האקדמית גליל מערבי: גם יתרון אקדמי וגם יתרון מקצועי

האקדמית גליל מערבי מציעה בצעד אחד לפני כולם תכנית לימודים שמציבה את בוגריה ביתרון משמעותי בשוק העבודה. עכשיו תוכלו לצאת לשוק העבודה עם תואר אקדמי משולב תעודת הסמכה מקצועית

פורסם בתאריך: 2.2.20 17:35

הכירו את 'תואר תואר', תכנית הלימודים הייחודית של האקדמית גליל מערבי המציעה לשלב לימודים אקדמיים לתואר ראשון איכותי יחד עם לימודי מקצוע ותעודת הסמכה. התוכנית למעשה מאפשרת לסטודנטים לצאת לשוק העבודה כשיש בידם גם תואר אקדמי איכותי וגם תעודת מקצוע רלוונטית הפותחת אפשרויות תעסוקה ממוקדות. כך הסטודנט שהשלים את התוכנית נמצא צעד אחד לפני סטודנטים אחרים שצריכים להמשיך ללמוד ולהתמקצע בתחום מסוים לאחר סיום הלימודים האקדמיים.

תכנית 'תואר תואר' הושקה לראשונה לפני שלוש שנים והשנה שמחים לבשר כי מספר הסטודנטים בתכנית הוכפל. ניכר כי שביעות רצון הסטודנטים גבוהה במיוחד: "שילוב לימודי התואר בכלכלה וניהול עם קורס יועצי משכנתאות פתח לי כיוונים נוספים וסיפק לי תחום התמחות אשר אני עוסקת בו כיום במקביל לשנת הלימודים האחרונה לתואר", מספרת עדן שרף, בוגרת קורס ייעוץ משכנתאות וסטודנטית לכלכלה וניהול. אליה מצטרפת שיר אינדיג, בוגרת קורס חשבי שכר ותואר ראשון בכלכלה וניהול, אשר מתייחסת לתרומה הגדולה של התכנית: "קיבלתי הזדמנות לשלב קורס 'חשבי שכר בכירים' במסגרת לימודי התואר ואני בטוחה שזה ייתן לי מקפצה בשוק העבודה. אני רוכשת פה כלים שללא ספק יבליטו אותי אל מול מתמודדים אחרים  בקבלה למשרות מבוקשות ויביאו אותי להצלחה".

שנת 2020 הגיעה ויותר צעירים המסיימים את מסגרות התיכון ומסגרות הצבא/שירות לאומי ופונים לעולם התעסוקה והלימודים, שואלים את עצמם 'בשביל מה לי תואר אקדמי? למה לבזבז 3 שנים מהחיים ולשלם כסף רב על לימודים תיאורטיים שלא תמיד מכינים אותי לעולם התעסוקה האמיתי? למה לא להתחיל לעבוד מיד?'. "השאלה במקומה", אומר אבינעם לזרוב, מנכ"ל האקדמית גליל מערבי. "כל בר דעת שוקל את מעשיו בטרם הוא מבצע מהלכים משמעותיים כגון לימודים אקדמיים. יחד עם זאת, ככל שהתואר הנלמד כולל מרכיב יישומי משמעותי ואמיתי, השאלה הזו תרד מסדר היום של הצעיר המתלבט".

הרעיון העומד בבסיס מסלול 'תואר תואר' הוא שבמקביל ללימודים האקדמיים, זכאי הסטודנט להירשם לקורס מעשי מקצועי. הקורסים כוללים הסמכה רגולטורית/חיצונית לאקדמית. כלומר, מדובר בתעודת מקצוע אמיתית שרוב הסטודנטים רוכשים רק לאחר סיום התואר.

האקדמית גליל מערבי מציעה מגוון רב של קורסים מקצועיים הניתנים לסטודנטים בשנה א' של התואר הראשון ללא עלות מלבד דמי רישום. כך למשל קורס לניהול פרויקטים, קורס ייעוץ ופיתוח ארגוני, קורס מנחי קבוצות בארגונים, קורס חשבי שכר, קורס יועצי משכנתאות וכלכלת המשפחה, מאפשרים לסטודנט להתחיל לעבוד במקצוע עוד בזמן חייו הסטודנטיאליים.

כדי להסביר את המשמעות, לזרוב נותן דוגמה: "נניח מצב שבו שני בוגרים בניהול מגיעים לראיון בבנק. שניהם טובים ובעלי נתונים דומים. היתרון שיהיה לבוגר תואר באקדמית גליל מערבי שרכש ניסיון מעשי ובעל תעודת יועץ משכנתאות, יהיה משמעותי יותר ויהווה שיקול מרכזי במגוון השיקולים של המעסיק הפוטנציאלי.

"אנו דואגים לשני דברים חשובים: בראש ובראשונה למערכת שעות מותאמת ומוטמעת בתוכנית הלימודים באופן שקוף לסטודנטים. שנית, למעט דמי רישום לתוכנית. אנו לא גובים שכר לימוד לקורס היישומי. הקורס ניתן ללא עלות נוספת לסטודנט, למעט אותם דמי רישום, קרי הטבה בשווי שיכולה לנוע בין 3,000₪ ועד כדי  8,000₪, תלוי בקורס שבחר הסטודנט".

לדברי לזרוב "עד לא מזמן רוב המוסדות האקדמיים לימדו ללמוד ולימדו חומר תאורטי שבמקרים רבים מהווה תוצאה של מחקרים אקדמיים. הקניית התואר האקדמי טמנה בחובה שני מרכיבים עיקריים: ידע תאורטי רב ורכישת מיומנויות למידה והסקה. והנה, טענות אלו וכוחות השוק הביאו את המוסדות האקדמיים, ובמיוחד את המכללות האקדמיות להשלים את המרכיב השלישי: יישומיות".

האקדמית גליל מערבי

קישור לאתר

קישור לעמוד הפייסבוק

להרשמה אונליין

לשיחת ייעוץ טלפוני: 073-7766630

אבינעם לזרוב, מנכ"ל האקדמית גליל מערבי. צילום: דוד סקורי

אבינעם לזרוב, מנכ"ל האקדמית גליל מערבי. צילום: דוד סקורי


כתבה שיווקית


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר