נתונים חדשים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס) שפורסמו אתמול (שלישי) חושפים גידול נוסף במספר הנוסעים השנתי בקו חיפה-תל אביב של רכבת ישראל.
לפי הנתונים, אשר כלולים בחוברת הנתונים החדשה של הלמ"ס "רבעון לסטטיסטיקה של תחבורה", ברבעון השני של שנת 2019 (החודשים אפריל-יוני) היה מספר הנוסעים בקו זה 2,657,400 – גידול של 44,100 נוסעים ביחס לרבעון המקביל בשנת 2018, שבו השתמשו בקו 2,613,300 נוסעים.
הנתונים החדשים מצטרפים לנתונים קודמים של הלמ"ס שהציגו מגמת גידול במספר הנוסעים בקו חיפה-תל אביב: בשנת 2018 היה מספר הנוסעים בקו זה 10,652,500 – גידול של 221,000 נוסעים ביחס לשנת 2017, שבה השתמשו בו 10,431,500 נוסעים.
הנתונים שפרסמה הלמ"ס מלמדים שוב על הצורך ההולך וגובר בתגבור תשתיות הרכבת לצורך מתן מענה לביקוש הגדל לשירותיה בקו חיפה-תל אביב.
משתמש אנונימי (לא מזוהה)
צריך לטפל בביקוש עצמו שזה היעדר מקומות עבודה איכותיים בצפון.
משתמש אנונימי (לא מזוהה)
בקושי גידול של אחוז
הנוסע המתמיד
חייבים רכבת חמישית בשעות העומס, רצוי ישירה ומהירה. למרות שיש 4 רכבות בשעה יש חור של 25 דקות בין הרכבת של 11 לרכבת של 36
שוקו
בשביל כל פתק, בירור, ראיון, פגישה…. יש לרוץ לתלביב.
ישראל ציגלמן
הנדון: גם אנחנו נוסעים ברכבת
הרכבת, והתחבורה הציבורית בכלל, השתפרו מאוד בשנים האחרונות. אנחנו נוסעים בה מחיפה לפגישות, לתערוכות מקצועיות וכמעט לכל יעד.
בברכה
ישראל ציגלמן