אלמוני השחית בליל חג השבועות שלט חוצות עם מודעת פרסומת של קבוצת בז"ן. השלט, שניצב בצומת מקסים בכניסה לחיפה, הוא שלט דו צדדי, כאשר בצדו האחד חרט האלמוני פרצוף סמיילי ובצדו השני רוססה כתובת גרפיטי "ממתי?".
בשבועות האחרונים יצאה חברת בז"ן בקמפיין אגרסיבי בטלוויזיה, בשלטי חוצות, בעיתונות הכתובה וברשתות החברתיות, שהמוטו המרכזי שלו הוא "בז"ן – מבתי הזיקוק בעלי החותם הסביבתי הנמוך במערב אירופה. עובדה" ושכוכביו הם שקנאים וחסידות. במסגרת הקמפיין מציינת הקבוצה כי "בז"ן המתחדשת השקיעה יותר ממיליארד שקל כדי להפחית כ-90 אחוז מהפליטות וכדי להיות מבתי הזיקוק בעלי החותם הסביבתי הנמוך ביותר במערב אירופה" . הקמפיין גרר ביקורות קשות מארגוני הסביבה.
בסרטון המצורף, שאותו צילם ג'ימי חמוד, נראה אדם שמשחית את השלט.
בז"ן מנסים לטשטש את דעת הציבור...
חבל שכל גופי הפרסום נותנים להם יד לזה…
המילארדים שמושקעים הם כנראה רק בפרסומות "ירוקות" !
ופחות במעשים…
הנזקים שהם המון שנים גורמים לסביבה ולתושבים גבוהים ברמות לעומת נזק כלשהו שנגרם לפירסום המוטה שלהם !
לא לתת להם יד וסיוע לפרסום ה"ירוק" המוטה !