חברות אגד, דן, נתיב אקספרס, מטרופולין וסופרבוס הן החברות הבולטות שמגלות עניין בהפעלת הרכבלית – פרויקט הרכבל מהצ'ק פוסט לטכניון ולאוניברסיטת חיפה – כך נודע ל"כלבו – חיפה והצפון". נציגי חמש החברות השתתפו בכנס המציעים (כנס שמיועד למתעניינים לגשת למכרז) שערך משרד התחבורה ושבו הציגו את הפרויקט נציגי חברת יפה נוף – המנכ"ל אבישי כהן, סמנכ"ל התשתיות אמנון לייבוביץ' והיועץ המשפטי איציק זכאי.
המכרז להפעלת הרכבלית אמור היה להיסגר ב-30 באפריל, אך משרד התחבורה האריך את המועד בשבועיים, וחברות שירצו לגשת אליו יוכלו לעשות זאת עד 14 במאי. במכרז יוכלו להתמודד חברות מתחום התחבורה, ובהן מפעילי תחבורה ציבורית וחברות אוטובוסים ורכבת קלה, ותתאפשר הגשה משותפת של חברת תחבורה עם מפעיל רכבל בארץ או בחו"ל. ההתקשרות עם המפעיל היא לשש שנים עם אפשרות להארכה של עד שש שנים נוספות.
לפי תנאי המכרז, המפעיל שייבחר יהיה אחראי על התפעול ועל התחזוקה של כל מערכות הרכבלית, ובכלל זה התחנות ותשתיות החשמל והתקשורת. כמו כן, המפעיל שייבחר יידרש "להכשיר את כוח האדם הנדרש לתפעול הרכבל, ולהתקין מערכות כרטוס חכם ושילוט אלקטרוני שיאפשרו להפעיל את הרכבל כחלק ממערך התחבורה הציבורית בחיפה".
העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה
משתמש אנונימי (לא מזוהה)
כל הכבוד למשרד התחבורה !!
פרויקט הזוי ,לא חבל על הכסף?
אילו זה היה קו תיירותי דוגמת רכבל בת גלים זה היה נחמד.
אבל להסיע 10,000 איש ביום באויר כמו הרכבל בבת גלים בקבוצות של 10 אנשים נשמע מטורף לחלוטין.והרוחות והסערות בסמוך להר בחורף..זה בערך כמו להטיס אנשים בכדור פורח..
הלכו עוד 300 מיליון לפח הזבל..במקום להשקיע אותם אם כבר במנהרות קרקעיות דוגמת מנהרות הכרמל או כבישים סגורים דוגמת כביש 6 שיפחיתו לחץ מכבישים קיימים
בעלות כזו אפשר להקים כבר אוניברסיטה נוספת
חוסר היגיון להשקיע 325 מיליון שקל(לפי הפרסומים)בתוואי של תחבורה במקום להקים כבר בנין אוניברסיטה חדש למשל מאחורי מרכזית המפרץ שיש שם אלפי דונמים ריקים,איזור עם תוואי תחבורה קיים ומעולה, רוב הסטודנטים והסגל גם ככה מגיעים לאונברסיטה מהצפון.
או שהמבנה יהיה שלוחה נוספת לאונברסיטה וימנע את רוב כניסות הרכבים עד לקצה ההר בחיפה.
הפתרון מול העיניים.
ממשיכים את מחול הטמטום והשקרים לתקשורת
ברור כולם מתעניינים איך יוכלו להפסיד כסף בתפעול פרויקט גרעוני.
זה רק כנס המציעים והמכרז ה-5 שמפרסמת יפה בלוף.
בסוף אנחנו יודעים בדיוק מה יקרה כי זה מה שקרה עם המטרונית: גרעון עתק, ומשרד התחבורה
מממן למפעילה את הפרויקט על חשבון משלם המיסים ועוד מבטל קוי אוטובוס להכריח את הנוסעים
לקחת אמצעי יותר יקר יותר איטי ושלא מוריד נוסעים בכל הקמפוס.
לזה קוראים תחבורה חכמה כזאת שמבריחה את הציבור לקנות עוד רכבים פרטיים (250 אלף בשנה)
ג.ג
כל מה שהרשויות משקיעות בתשתיות כגון כבישים גשרים רכבות ורכבלים זה כבר שלנו עם לא ישקיעו בפיתוח לצערנו ישאר להם (הנבחרים) יותר כסף …אני לא רוצה להגיד למה ! תנחשו.ולכן עדיף שישקיעו תמיד זה לטובה.
לא יאמן איזה זריקת כסף
לתושבי חיפה יעלו את הארנונה כדי לממן עוד גרעונות של תחבורה מיותרת כושלת
אוטובוס אקספרס יותר מהיר מהרכבל ההזוי הזה