רכבת ישראל תפסיק החל ממחר (שני) בשעה 21:00 ועד להודעה חדשה את רכבות הלילה לנמל התעופה בן גוריון (נתב״ג) מנהריה, דרך חיפה ועד למודיעין – כך נמסר מהנהלת רכבת ישראל. לפיכך, הרכבת האחרונה תצא מנהריה לנתב"ג בשעה 20:48 ותעבור בתחנת חיפה חוף הכרמל בשעה 21:36. הקו לנתב"ג יחודש מדי בוקר בשעה 5:00.
בהודעה של רכבת ישראל נכתב כי בדיון חירום שהתקיים בשעות האחרונות עלה כי לא ניתן להמשיך להסיע רכבות בקו זאת בשל התעצמות ליקויי הבטיחות שהתגלו, וזאת עד להסכמה של ועד העובדים לחדש את עבודות התשתית.
במכתב ששלחה יפעת לוי מאייר, סמנכ"ל ברכבת ישראל, ליו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות אבי אדרי נכתב: "ליקויי בטיחות התגלו במקטע חיפה-תל אביב אשר מסיע מדי יום כ-40,000 נוסעים. הנהלת הרכבת לא תסכן את צוותי הרכבת, את נוסעיה ואת תושבי האזורים הסמוכים למסילות, ועל כן, ככל שעיצומים אלה לא ייפסקו, אנו ניאלץ להשבית את פעילות הרכבת גם בקווים אחרים כבר בתחילת השבוע הבא".
רקבת לא רכבת
מדינת דמיקולו. שתי מסילות בלבד מחברות 3 מליון תושבי הצפון למרכז ולנתב"ג. כל תקלה מנתקת אותנו. מדינת דמיקולו, במקום ניהול יש פה גן ילדים מביך.
נפתלי
עדיף שהציבור יחרים את רכבת ישראל למספר ימים למרות הסבל ע"מ להבהיר לרכבת שלא על חשבון ציבור הנוסעים משיגים תנאים נוספים-
הערה והארה
המחדלים הם אינם של העובדים איפה המתנהלות של ההנהלה והשר כץ לאורך השנים לחץ הקרונות ובתחנות כי לא הזמינו קרונות וקטרים
עיכובים בגלל שלא בנו עוד מסילות עם כל מה שיש זה פחות ממה שצריך ברור שעם יהיה תקלה יהיה בלגן בעיכובים
אין מערכת אמינה 100 אחוז
זהר
מה קורה בבוקר הליקוי מתפוגג עם עלות השמש