מסתבר שהשיא במספר הנוסעים החודשי בכרמלית שנרשם בחודש דצמבר – כמעט 100,000 משתמשים – לא היה אירוע חד פעמי. לפי נתוני חברת הכרמלית חיפה, מספר הנוסעים בחודש ינואר היה דומה לחודש שקדם לו. כפי שדווח ב"כלבו – חיפה והצפון", סיכום נתוני חודש הפעילות הראשון של הכרמלית מאז חודשו נסיעותיה בתשלום ב-2 בדצמבר לימד כי נסעו בה 98,164 נוסעים – שיא חודשי במספר הנוסעים לפחות ב-20 השנים האחרונות.
כעת מלמדים נתוני חודש ינואר כי התנופה נמשכת: בחודש שעבר נסעו בכרמלית 93,500 נוסעים. ההערכה היא שנתוני הנסיעות המרשימים בחודשיים האחרונים נובעים משתי סיבות – חזרתם של נוסעי הכרמלית הקבועים להשתמש בה לאחר 20 החודשים שבהם היא היתה מושבתת מפעילות והצטרפותם של נוסעים חדשים רבים שלא נסעו בה באופן קבוע קודם לכן.
מנכ"ל חברת הכרמלית חיפה אבישי הדר: "המומנטום החיובי נשמר גם בינואר והנתונים מתייצבים על קרוב ל-100,000 נוסעים בחודש. אם המומנטום יימשך, הכרמלית תסיים שנת פעילות עם יותר ממיליון נוסעים".
צפוני
צריך להנגיש את הכרמלית לקשישים!!!!!
ירון
קליש יקרה זה הזמן להרחיב את הכרמלית לעוד תחנות ברחבי חיפה אם זה יקרה בפועל את תהיי המלכה הבלתי נלאית של חיפה
מחדל רודף מחדל
אם היה לנו ראשי עיר רציניים הם היו מפנים תקציבים לכריית קו 2 של הכרמלית מגן האם לאוניברסיטה.
הקו הזה היה מייצר מטרו אמיתי ראשון בישראל.
עד שזה לא יקרה נמשיך לשמוע על פקקים וגם מנהרות הכרמל היקרות הן מחדל ענק.
די לכפיה הדתית
להפעיל את הכרמלית גם בשבת!
מזל שאת פרוייקט הכרמלית קליש לא הספיקה לבטל...
קליש לבוחרים: "תשכחו מכבישים ופיתוח תשתיות. פשוט תברחו מחיפה דרך שדה התעופה"
קדימה קליש. תקדמי מגה פרויקטים.
חשוב לבנות קוי כרמלית נוספים לאוניברסיטה ולנווה שאנן
ובכלל ניתן להוריד לשכונות הרכס
חיפאי על הכרמל
נכון המשך כרית הכרמלית זה יקר אבל… ישראל מדינה קטנה והדרך להגדיל אותה זה ע"י הניצול התת-קרקע…אין ברירה וזה יבטל את הצורך במכוניות ואוטובוסים ומטרוניות מעל הכביש… ראשת העיר אדריכלית ערים: אז בוא נראה מה אשת מקצוע כזה מסוגלת לחלום !!
דורון רז
נגישות!! למשל בתחנת גולומב.
שאולי
כרמלית בשישי ושבת זה הכרח. לא משנה כמה קליש תנסה לטאטא את הנושא הזה מתחת לשטיח!!