שלושה קרונות רכבת דו קומתיים חדשים המיועדים לרכבת ישראל נפרקו בנמל חיפה. הקרונות החדשים אמורים לעבור בדיקות על ידי אנשי אגף הנדסת נייד ברכבת ישראל, ולאחר מכן הם ייגררו למרכז התחזוקה בבאר שבע, שם הם יעברו התאמות לקראת שילובם במערך השירות לנוסעים.
ברכבת ישראל מציינים שהקרונות מגיעים לארץ כשהם "עירומים", ובמרכז התחזוקה מתקינים בתוכם את המושבים, את השולחנות ואת המערכות הדרושות לנסיעתם. שלושת הקרונות החדשים מצטרפים לשלושה קרונות שכבר הגיעו לארץ ונמצאים כעת בשלב ההתאמות, ובקרוב ייכנסו לשירות שישה קרונות נוספים. כל קרון דו קומתי מכיל 144 מושבים, כך שביחד יתווספו למערך הרכבת 1,728 מקומות ישיבה.
בתוך כך נמסר מרכבת ישראל שבשל שדרוג המסילה בתחנת בנימינה תופסק זמנית תנועת הרכבות במקטע שבין חוף הכרמל לחדרה בשני הכיוונים החל ממוצאי השבת הקרובה ועד לחצות של אותו היום. הרכבות מצפון יסיימו את נסיעתן בתחנת חיפה חוף הכרמל, והרכבות מדרום יסיימו את נסיעתן בתחנת חדרה. הרכבת תעמיד לרשות הנוסעים הסעות בחינם בין תחנת חיפה חוף הכרמל לתחנת חדרה.
למחרת, יום ראשון, תופסק שוב תנועת הרכבת מהשעה 23:10 ועד ליום שני בשעה 5:10 לפנות בוקר בגלל עבודות לשדרוג תחנת מרכזית המפרץ. באותן השעות ייצאו הרכבות לתל אביב ודרומה מתחנת חיפה מרכז השמונה, והרכבות מדרום יסיימו בה את נסיעתן. לנוסעים מתחנות נהריה, עכו וקרית מוצקין תפעיל הרכבת הסעות בחינם עד לתחנת מרכז השמונה.
זה ההסבר למה הכיסאות כל כך לא נוחים
כיסאות רכבת ישראל לא נוחים בצורה מזעזעת. זה שמחפשים לתת עבודה לאנשים בבאר שבע לא אומר שאנחנו צריכים לשלם כל כך בנכות לצמיתות עקב נזקים שנגרמים לעמוד השדרה.
י
למה לא מביאים כבר הכל כלול כיסאות שלוחנות וכו'
הכיסאות פשוט זוועת עולם פעם היה כיסאות נוחות היום זה כמו באוטובוס .. כניראה שמנסים לחסוך על חשבוננו
!!!!