חברת התעופה אייר חיפה תחזור להמריא משדה התעופה בחיפה החל מ-1 בדצמבר – כך דיווחה החברה באתר האינטרנט שלה. עם זאת, באתר החברה מצוין כי התאריך המיועד הוא בכפוף למצב הביטחוני.
ביולי אשתקד דווח על הקמת החברה שקיבלה את שמה לאור כוונתה להפעיל את כל טיסותיה משדה התעופה בחיפה. ביולי השנה כבר נמסר לידי הנהלת החברה המטוס הראשון שלה – מטוס מדגם מדגם ATR 72-600, שנושא את אותיות הרישוי הישראלי 4X-IHA ובו 72 מושבים. דגמים קודמים של מטוס זה הופעלו בעבר בישראל, אך זוהי הפעם הראשונה שהדגם החדיש תוכנן להיות מופעל על ידי חברת תעופה ישראלית. מספר ימים אחר כך נחת המטוס בשדה התעופה חיפה.
בספטמבר האחרון קיבלה החברה את רישיון ההפעלה המבצעי, כשהתכנון היה להפעיל טיסות יומיות מנתב"ג לאילת ובחזרה, בעוד הטיסות הבינלאומיות מחיפה לאילת ולקפריסין היו צפויות להתחיל באמצע אוקטובר, לאחר יום כיפור, בכפוף למצב הביטחוני. אלא שלאור ההתפתחויות הביטחוניות, הודיעה החברה בתחילת החודש כי, בשלב זה הטיסות ימשיכו לפעול מנתב"ג.
כעת עולה, כי החברה מתכננת להתחיל את טיסותיה מחיפה ללרנקה שבקפריסין ולאילת החל מ-1 בדצמבר. מי שיבקש לקנות כרטיס הלוך-חזור בכיוון אחד מחיפה לאילת דרך אתר החברה ימצא כי מחיר הכרטיס עומד על 259 שקל, וכי כרטיס הלוך-חזור בכיוון אחד מחיפה ללרנקה עומד על החל מ-338 שקל.
אביבה
זאת חברה שיש לה רק מטוס אחד בסך הכל. זה מגוחך בכלל לקרוא לה חברה.
רמי
האם אין כאן טעות והטעייה ? האם המחירים הם לכיוון אחד ולא הלוך ושוב ככתוב בכתבה ? האם אין מקום לציין שכמו כן המחירים שצוינו אינם כוללים כבודה והושבה ?
גיא
יאללה. שיבואו כבר
weld
וכי כרטיס הלוך-חזור בכיוון אחד מחיפה ללרנקה עומד על החל מ-338 שקל. , תחליט כוון אחד או הלוך חזור 🙂
תוהה
מה זה " הלוך-חזור בכיוון אחד"? שואל בשביל חבר.
עובר ושב
כרטיס הלוך חזור לכיוון אחד?!
זה מושג חדש?
החברה הצליחה לפרוץ את גבולות הזמן והמרחב?
מיכלי
מה זה כרטיס הלוך-חזור בכיוון אחד? המחיר הוא עבור כיוון אחד.
אייל
החברה הזו כמו הפרצוף של כל מדינת המרכז – הפקרת הצפון שנה שלמה לטילים, ועכשיו ההפקרה נמשכת לחיפה והקריות.
אלכסיי
מה שיוצאה שטיסה לרנקה עם כבודה תעלה בסביבות 200 דולר,קצת יקר ,עם להוסיף שטסים עם כל המשפחה עדיף להגיע לנתבייג ולשלם בעונת החורף לרנקה 110 דולר הלוך חזור עם כבודה עד 10 קייג
בן
זה משהו חדש הלוך חזור בכיוון אחד ? איזו תת רמה חחח
רוני
לא מובן הלוך וחזור בכוון אחד
מתן
לא ברור מה זה הלוך-חזור לכיוון אחד? זה או הלוך חזור או כיוון אחד….
פנסיונר
הבעיה היא שכל חברה חדשה שנפתחת רוצה לכסות את כל ההשקעות שלה בחודש הראשון ולכן המחירים בשמיים ובסופו של דבר הם מסיימים בקול דממה דקה
רוי
יש להם 2 מטוסים
רון
טסנו חזרה מלרנקה לנתב"ג (לצערנו לא לחיפה)
היינו מאד מרוצים.
כש/ואם נחזור להיות מדינה נורמלית,
בכוונתי להשתמש קבוע בחיפה אייר, ולהפוך את לרנקה להאב ממנו אמשיך ליתר הטיסות.
הרבה הרבה יותר נוח מלנסוע ולעבור בנתב״ג.
קרן
אין מענה ושירות לקוחות אנושי, כל פנייה מגיעה ל"בוט" אם יש שאלה שלא מופיעה ברשימת השאלות הערוכות מראש אז הגעת למבוי סתום! וגם האתר שלהם מאוד אנמי ואין טלפון להתקשרות… מתחרטת שרכשתי מהם כרטיס, ואני רגע לפני טיסה ללרנקה…
אסי בר
מעניין כמה יעלה כרטיס להלוך ושוב… הגהה לכתבה הייתה חוסכת ביקורות
שחר
המחירים ממש לא בשורה – 512 ש"ח לאילת וחזרה.
(ללא כבודה)
ממש לא מה שפרסמו בהתחלה.
הנחה לתושבי אילת – אין
מחיר מוזל לכרטיסיה- אין
שרות לקוחות אנושי- אין