-->
שריפה בשטח פתוח סמוך לכביש דורי (צילום: דוברות רשות הכבאות וההצלה)
שריפה בשטח פתוח סמוך לכביש דורי (צילום: דוברות רשות הכבאות וההצלה)

השירות המטאורולוגי: אינדקס שריפות גבוה באזור חיפה וקיצוני בכרמל

על פי השירות המטאורולוגי קיים היום סיכון קיצוני להתלקחות שריפות בכרמל עד השעה 18:00 וסיכון גבוה להתלקחות באזור חיפה והקריות עש השעה 17:00. בעיריית חיפה התריעו על פריצת שריפות בשל שינויי מזג האוויר שגובר בשל החשש מנפילות טילים או שברי יירוט בימים אלו. שירות כיבוי והצלה הוציא צו האוסר הדלקת אש בשטחים פתוחים בכל הארץ עד תחילת 2025

פורסם בתאריך: 23.10.24 13:18

השירות המטאורולוגי מזהיר מפני סכנת התלקחות שריפות באזור חיפה והכרמל.

על פי עידכונים שהוציא הישרות המטאורולוגי עולה כי קיימת היום אזהרה כתומה על אינדקס שריפות גבוה עד קיצוני בכרמל מהשעה 08:00 בבוקר ועד השעה 18:00 בערב. מעידכון נוסף עולה כי קיימת אזהרה צהובה – אינדקס שריפות גבוה – החל מהיום, בין השעות 11:00 – 17:00 במישור החוף הצפוני הכולל גם את חיפה והקריות.

בעיריית חיפה הזהירו מפני עלייה בפוטנציאל לשריפות עקב תחזית מזג אוויר קיצונית. לדברי העירייה, על פי תחזית מזג האוויר צפויים במהלך השבוע הקרוב לשרור תנאי מזג אוויר חריגים, אשר יכללו יובש קיצוני ורוחות מזרחיות חזקות, וכי תנאים קיצוניים אלה מייצרים סיכון גבוה במיוחד לפריצת שריפות ולהתפשטותן המהירה, הן בשטחים עירוניים והן בשטחים פתוחים. עוד הדגישה העירייה כי הסיכון לשריפות אף עולה בעקבות האפשרות לנפילת טילים ושברי יירוטים.

נציב הכבאות וההצלה הוציא צו האוסר על הדלקת מדורות והבערת אש בשטחים פתוחים בכל הארץ, עד לתאריך ה- 1.1.25.

 

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר