-->
סטודנטים באקדמית גורדון | צילום: יח"צ
סטודנטים באקדמית גורדון | צילום: יח"צ

מלגות בסכום של 200 אלף שקלים לנכי צה"ל מחרבות ברזל שיירשמו לאקדמית גורדון

את המלגות תורמת חברת ההייטק הישראלית BioCatch (ביוקאץ') לנכי ופצועי צה"ל ממלחמת חרבות ברזל שיירשמו ללימודי תואר ראשון בתקשורת. סכום התרומה יאפשר חלוקה של שש מלגות, עד ארבע שנות לימוד כל אחת. האקדמית גורדון מוסיפה ארבע מלגות מטעמה, ובכך יעמוד מספר המלגות על 10

פורסם בתאריך: 22.10.24 12:18

חברת ההייטק הישראלית BioCatch (ביוקאץ') תתרום 200 אלף שקלים למלגות לימודים מלאות לנכי ופצועי צה"ל ממלחמת חרבות ברזל שיירשמו ללימודי תואר ראשון בתקשורת (או הסבת אקדמאים להוראת תקשורת) באקדמית גורדון. סכום התרומה יאפשר חלוקה של שש מלגות, עד ארבע שנות לימוד כל אחת. בנוסף, החליטה האקדמית גורדון להוסיף ארבע מלגות לטובת המטרה ובכך יעמוד מספר המלגות על 10.

BioCatch בחרה לחבור לאקדמית גורדון לחינוך בחיפה, הנושאת בערכים משותפים של מצוינות וחדשנות בחינוך תוך קידום טכנולוגיות בתחום ההוראה. חברת BioCatch רואה חשיבות באחריות תאגידית ובתרומה לקהילה. בשנה האחרונה, שבה חיילי צה"ל נלחמים על ביטחונה של מדינת ישראל, ראתה החברה חשיבות רבה בנתינה לחיילים ומתן סיוע ברכישת השכלה מקצועית.

המלגאים, שיסיימו את לימודיהם בחוג לתקשורת, יוכלו לעסוק במגוון תחומי המדיה החדשה והדיגיטלית, בין השאר להפיק פודקאסטים, לייצר תוכן איכותי ברשתות החברתיות ועוד, לצד קבלת תעודת הוראה שתאפשר להם להכשיר ילדים ובני נוער בתחומי התקשורת.

הלמידה תתקיים בקמפוס החדשני של האקדמית גורדון, הכולל מרחבי למידה טכנולוגיים, אולפן משוכלל ועוד. כל מתחמי המכללה מונגשים ומאפשרים אווירת לימודים נעימה ופוריה.

 

 

BioCatch מובילה את תחום מניעת ההונאות המקוונות והלבנת ההון בעולם הבנקאות באמצעות טכנולוגיית ביומטריה התנהגותית המבוססת על למידת מכונה ובינה מלאכותית. החברה השלימה לאחרונה עסקת ענק שבמסגרתה נרכשו 63 אחוז ממניות החברה על ידי ענקית ההשקעות הגלובלית פרמירה. בעקבות העסקה תרמה BioCatch יותר ממיליון דולר עבור סיוע לנפגעי טבח 7 באוקטובר והמלחמה שבאה בעקבותיו ולמגוון פעילויות חינוכיות עבור ילדי הפריפריה החברתית והגיאוגרפית בישראל.

גדי מזור, מנכ"ל חברת BioCatch: "החברה ומאות עובדיה התגייסו מיד אחרי הטבח הנורא של 7 באוקטובר, תרמו והתנדבו במגוון רחב של פעילויות סיוע לנפגעי הטבח ולאוכלוסיות רגישות בעורף. אנו מאמינים כי ההייטק הישראלי מהווה לא רק קטר צמיחה כלכלי לישראל, אלא גם קטר חברתי וקהילה שמוכיחה פעם אחר פעם את מחויבותה לציבור הרחב ולחוסנה של ישראל. אנחנו גאים להיות שותפים של האקדמית גורדון ולאפשר למי שהקריבו את בריאותם בהגנה על כולנו לבנות לעצמם עתיד של עשייה ושגשוג".

פרופ' יואל מנספלד, נשיא האקדמית גורדון: "תרומתה של BioCatch ראויה להערכה רבה. היא דוגמה ומופת לערבות הדדית וליישום הסיסמה 'ביחד ננצח'. המלגות הנדיבות יעניקו לאלו אשר נפצעו בקרבות אפשרויות לימודים לקראת תואר אקדמי ותעסוקה, כחלק מתהליך השיקום שלהם. אנו גאים להיות חלק מתהליך זה ומאמינים באמונה שלמה כי זה הזמן להעניק בחזרה לכוחות הביטחון. אנו מודים לביוקאץ על פעילות מבורכת זו ועל כך שבחרו בנו".

האקדמית גורדון היא מכללה לחינוך ולהוראה המכשירה זה 70 שנה סגלי חינוך בשלל תפקידים. המכללה חרטה על דגלה מצוינות וערכים. היא מובילה את תחום החדשנות בחינוך בישראל, מכשירה בעזרת שיטות הוראה מתקדמות ומקימה מרחבי למידה טכנולוגיים במוסדות חינוך ברחבי הארץ. מכללת גורדון מקיימת רשת ענפה של שיתופי פעולה מעבר לים וכן מלווה מספר ממשלות בעולם בנושא הטמעת חדשנות בחינוך.

להשארת פרטים לחצו כאן >>

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר