-->
אלכסיי פופוב ז"ל | שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
אלכסיי פופוב ז"ל | שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

ההרוג מפגיעת הטיל בכביש 22 אלכסיי פופוב יובא היום למנוחות

פופוב נהרג ברכבו מפגיעת טיל ביום שבת בשעה שחזר מקניות בכביש 22. הלוויתו של פופוב בן ה-51 תערך היום בשעה 12:00 בבית העלמין דרכי שלום בתל רגב. משפחתו ביקשה שלא להגיע לשבעה

פורסם בתאריך: 21.10.24 10:13

אלכסיי פופוב, תושב קרית חיים, יובא היום למנוחות בשעה 12:00 בבית העלמים דרכי שלום בתל רגב.

פופוב נהרג ברכבו מנפילת טיל ששיגר חיזבאללה ביום שבת בכביש 22 סמוך לעכו בזמן שחזר מקניות. כשהאזעקה נשמעה הוא לא הספיק לצאת מהרכב ונפצע באורח אנוש מרסיסים. לאחר פעולות החייאה, צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותו. חבר, שהיה עימו ברכב, והספיק לצאת בהישמע האזעקה, נפצע באורח קל.

בצירוף מקרים מצמרר, טרם מותו כתב פופוב בדף הפייסבוק שלו פוסט אחרון בו כתב: "אשתי מנסה לשלוח אותי לחנות לקנות פירות וירקות, המהווים את החלק העיקרי בתזונה שלנו. עד כה ירי הרקטות הציל אותי מהנסיעה, אבל אני מרגיש שאני לא אצליח להתחמק. אני מאחל בוקר טוב לאנשי האור ומצב רוח שובב וקליל! אני מאחל לכם כוח, בריאות והצלחה טקטית לאחים בצבא אוקראינה ובצבא ההגנה לישראל!".

 

פופוב, בן 51, עלה לפני מספר שנים מאוקראינה, שם עדיין מתגוררים שני ילדיו. הוא התמודד בבחירות המוניציפאליות האחרונות למועצת העיר חיפה והוצב במקום ה-11 ברשימתו של סגן ראש העיר לזר קפלון – דא חיפה. עם היוודע דבר מותו ספד לו קפלון בדף הפייסבוק שלו: "אלכסיי פופוב, עולה אוקראיני בן 51, תושב קרית חיים, נהרג היום באופן טראגי במהלך ירי הרקטות בצומת ליד עכו. אלכסיי היה חבר ברשימה שלי בבחירות המוניציפליות, חלמנו איתו לשנות את העיר לטובה. לא הספקנו. אלכסיי הותיר אחריו אישה ושני ילדים… זיכרון נצחי".

אשתו, אולגה, ביקשה שלא יגיעו לשבעה. חברת מועצת העיר, טטיאנה ג'ון, יו"ר סיעת מחוברים לחיפה ביתנו, נמצאת בקשר רציף עם המשפחה. ג'ון: "דיברתי עם אולגה. הצעתי לה את כל הסיוע שתצטרך. היא אמרה שיש לה הרבה חברים קרובים שדואגים לה עכשיו ועוטפים אותה באהבה. היא מבקשת שלא להגיע לשבעה. כרגע היא לא מוכנה לתקשר עם אנשים שהיא לא מכירה".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר