-->
הפגנת הגוש נגד הכיבוש במרכז הכרמל (צילום: הגוש נגד הכיבוש)
הפגנת הגוש נגד הכיבוש במרכז הכרמל (צילום: הגוש נגד הכיבוש)

המשטרה פיזרה הפגנה נגד המלחמה במרכז הכרמל

הגוש נגד הכיבוש אירגן אתמול הפגנה במרכז הכרמל שבה נשאו המפגינים שלטים כמו "חייבים לעצור את המלחמה" ו"די להרג אזרחים". לדבריהם, במהלך ההפגנה הגיעו שוטרים אשר תלשו שלטים, פיזרו את העצרת בגסות ובאלימות ועצרו מפגין ללא כל פרובוקציה. משטרת ישראל: "המשטרה לא תאפשר הפרות סדר מכל סוג ולא תתיר כל התנהגות העלולה לסכן את שלום הציבור"

פורסם בתאריך: 20.10.24 15:13

אתמול בערב קיים האירגון הגוש נגד הכיבוש הפגנה נגד המשך המלחמה במרכז הכרמל. מספר מפגינים עמדו בצד הכביש כשהם נושאים שלטים ועליהם כיתובים כמו "די להפקרה, די להרעבה, די למלחמה. עסקה עכשיו", "אסור לאבד צלם אנוש", "אין פתרון צבאי", "חייבים לעצור את המלחמה", "לא לנקמה, כן לחילופי שבויים", "עסקה או גזר דין מוות", "די להרג אזרחים", "במלחמה כולם מפסידים", "הפקרתם. עסקה עכשיו" ו"מחזירים אותם הביתה עכשיו".

לדברי האירגון הייתה זו מחאה שקטה נגד המלחמה ולמען שחרור החטופים אלא שבמהלכה "הגיעו שוטרים, תלשו שלטים, פיזרו את העצרת בגסות ובאלימות ועצרו מפגין ללא כל פרובוקציה".

מהגוש נגד כיבוש נמסר: "משטרת חיפה ממשיכה לפגוע בחופש הביטוי של מתנגדי הממשלה, בניגוד לחוק ולפסיקת בתי המשפט. בשבוע שעבר הפגינו עשרות תומכי כהנא בכניסה לבית חולים רמב"ם וקראו קריאות גזעניות כמו 'שיישרף לכם הכפר' ללא הפרעה. השוטרים ליוו אותם בתהלוכה שקיימו מסביב לבית החולים".

ממשטרת ישראל נמסר: "תחנת חיפה ממרחב כרמל במחוז חוף רואה בזכות המחאה כאבן יסוד במדינה דמוקרטית ומאפשרת מחאות כל עוד הן מתקיימות במסגרת החוק, יחד עם זאת המשטרה לא תאפשר הפרות סדר מכל סוג ולא תתיר כל התנהגות העלולה לסכן את שלומו של הציבור".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר