-->
נדב רון עם מדליית הזהב (צילום: אביב ממו)
נדב רון עם מדליית הזהב (צילום: אביב ממו)

שיר השרירים: נדב רון הוא מר ישראל החדש

משטר האימונים הקפדני, הדיאטה הרצחנית והפוקוס על המטרה: נדב רון, במקור מטירת כרמל וכיום בקרית חיים, ניצח בקטגוריית קלאסיק פיזיק באליפות ישראל בפיתוח גוף, ועוד בתחרות הראשונה שבה הוא השתתף

פורסם בתאריך: 18.10.24 08:18

מר ישראל החדש בפיתוח גוף הוא משלנו. הכירו את נדב רון, שניצח בקטגוריית קלאסיק פיזיק באליפות ישראל של נאב"א – התאחדות מפתחי הגוף לחובבים נאב"א (National Amateur Bodybuilders Association) – שהתקיימה ביום שלישי.

עבור רון, במקור מטירת כרמל וכיום מתגורר בקרית חיים, זו התחרות הראשונה שבה הוא לקח חלק. "החלטתי להשתתף כי אמרתי לעצמי שאני צריך להוכיח לעצמי שאני יכול להיות הגרסה היותר טובה של עצמי ולעשות את החיטוב הזה תוך הגעה לשבעה אחוזי שומן", הוא מסביר.

וכדי להגיע לנתונים כאלה, רון התאמן במשך חודשים ארוכים. עבור סטודנט לחינוך וספורט שגם עובד עם אביו, זה לא היה קל ודרש הרבה הקרבה. "לתחרות כזאת צריך להתכונן חצי שנה", מתאר רון את משטר האימונים, "ירדתי 13 קילו כדי להגיע לאחוז שומן נמוך כל כך. זה דרש ממני המון וחייב משמעת עצמית. להיות רעב באמצע הלילה ולחשוב על אוכל זה לא קל. הייתי צריך להפסיק לאכול מתוקים, להיות מדויק עם הכמויות של האוכל, לאכול בשעות מדויקות ביום ולא לפספס אף ארוחה. עשיתי אירובי פעמיים ביום, התאמנתי שש פעמים בשבוע, וזה לוקח לך משהו מהחיים האישיים. זה לוקח זמן, ואתה צריך לשלב את הזמן הזה בצורה נכונה. ביממה יש 24 שעות, ואתה צריך לייעד את הזמן הזה כמה שיותר לטובתך. אני גם סטודנט, אני גם עובד עם אבא שלי ואני גם מנסה לשלב את תחום הכושר והבריאות בחיים האישיים שלי. מבחינתי זה כמו שתי עבודות כי פיתוח הגוף זה עבודה לכל דבר. זה מצריך עיסוק בתזונה, אימונים ואורח חיים, זה להיות בתוך זה ב-100 אחוז. אתה חייב להיות מכוון מטרה, וכשאתה ממוקד מטרה – רק אז בא הניצחון".

 

נדב רון בתחרות (צילום: אביב ממו)

נדב רון בתחרות (צילום: אביב ממו)

 

 

למה פיתוח גוף?

"אני רוצה לקחת את התחום הזה קדימה ולהפוך אותו ליותר רלוונטי בארץ. בארצות הברית יש לו משמעות אחרת. אצלנו אין הערכה כמו שיש שם. אני רוצה שגם בארץ אנשים יחיו את הספורט הזה, שלאנשים תהיה יותר מודעות לענף הזה. אני מאמין שלכל אחד אמורה להיות מודעות לספורט ולבריאות".

לאן תואר כזה יכול להוביל?

"זה מעלה את המודעות לענף, וכך גם אנשים יכירו אותי ויידעו מי אני, כי אני מתפרסם בזכות זה. ההתאחדות מפרסמת אותי בכל הפלטפורמות, אני מפרסם את עצמי, וככה אנשים מגיעים אלי. הרבה ילדים שולחים לי הודעות שאני נותן להם השראה ושואלים אותי מה גרם לי להיכנס לתחום הזה ומה גרם לי ללכת להתחרות, בדיוק כמו שאתה שואל אותי עכשיו. ואני עונה לכולם שפיתוח הגוף זה לשבור את המחסום שלך, לראות מי אתה באמת ולמה אתה מסוגל – ואני מסוגל להגיע למקום הראשון".

ועם הרעב, תרתי משמע, מגיע גם התיאבון. רון מכוון כעת לתחרויות בינלאומיות: "הכיוון עכשיו הוא לייצג את מדינת ישראל, בעזרת השם, בארצות הברית, להניף את דגל ישראל בעולם ולהראות שאנחנו על המפה ושתמיד תמיד תמיד, לא משנה מה, אנחנו במקום הראשון".

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר