-->
פסטיבל "במה שנייה" של אניצ'ה בשנה שעברה (צילום: סבינה פישמן)
פסטיבל "במה שנייה" של אניצ'ה בשנה שעברה (צילום: סבינה פישמן)

פסטיבל "במה שנייה" של אניצ'ה יוצא לדרך

פסטיבל "במה שנייה", שהפך למסורת בחנות הווינטג' והיד השנייה של שושי אברהמוב, ייערך גם השנה בבית אניצ'ה החדש ברחוב מוריה, בהשתתפותם של יוצרים ובעלי עסקים. השבת השחורה של 7 באוקטובר היתה היום האחרון של הפסטיבל שנערך בשנה שעברה

פורסם בתאריך: 16.10.24 11:39

המסורת נמשכת. לפני קצת יותר מחצי שנה בישרה שושי אברהמוב על סגירתה של אניצ'ה – חנות הווינטג' והיד שנייה שלה במרכז הכרמל – אחרי 15 שנות פעילות ועל הקמתה של קבוצת אניצ'ה – בית למסחר מקיים ויזמות קהילתית ברחוב מוריה.

אבל למרות השדרוג, אברהמוב לא מוכנה לוותר על אירוע שהפך כבר למסורת, וגם במקום החדש היא תקיים את פסטיבל "במה שנייה" – אירוע תרבות קהילתי-חברתי בהשתתפותם של יוצרים ובעלי עסקים. השבת השחורה של 7 באוקטובר היתה היום האחרון של הפסטיבל שנערך בשנה שעברה.

הפסטיבל, שיהיה הרביעי במספר, ייערך בימים חמישי-שלישי במתחם החדש של קבוצת אניצ'ה, בשיתוף עם מט"י אימפקט – הבית למצוינות חברתית וסביבתית, ויתקיימו במסגרתו עשרות אירועים קהילתיים, חברתיים וסביבתיים כמו ירידים, סדנאות, הקרנות סרטים ושעות סיפור.

 

 

מחר (חמישי) בשעה 19:00 ייערך אירוע "גאווה על המסך" שבמסגרתו יוקרן הסרט "מאמא מיה"; ביום שישי בשעות 15:00-10:00 יתקיים היריד "גאווה בעסקים" של הקהילה הגאה; ביום שבת בשעות 15:00-10:00 תיערך מסיבת אופנה – סטייליסטיות חיפאיות פותחות ארון, ובשעה 17:00 תעלה השחקנית אסיה נייפלד הצגה אינטראקטיבית.

ביום ראשון בשעות 15:00-10:00 ייפתח מרקט חיפאי – יריד מקומי שיימשך שלושה ימים, בשעה 17:00 תעלה הצגת הילדים "סוד האותיות והמילים", ובאותה השעה יתקיימו שתי סדנאות – סדנת הגנה עצמית לאמהות ולנערות והסדנה "הדרך למלתחת קפסולה מושלמת"; ביום שני בשעות 13:30-9:30 ייערך סיור בחנויות וינטג' ויד שנייה בחיפה, בשעה 17:00 תתקיים שעת סיפור בעברית ובערבית, ובשעה 20:30 תתקיים הרצאה בנושא זוגיות ומיניות בזמן סערה; הפסטיבל יינעל ביום שלישי עם סדנת "בגד מקרב" – סטיילינד תרפי לאמהות ולנערות (17:00) ועם ערב קולנוע לחברים בהנחיה בשפה הרוסית (21:00-19:00).

אברהמוב: "היתה לי התלבטות גדולה אם לקיים את הפסטיבל לנוכח העובדה שפסטיבל הסרטים נדחה, אבל רציתי ליצור נקודת מפגש לחיפאים לצאת מהבית ולחוות חוויות טובות, גם כשזה לא פשוט. רציתי לשדר מסר של החיים ממשיכים כדי שלא ניכנס למרה שחורה".

 

שושי אברהמוב (צילום: סבינה פישמן)

שושי אברהמוב (צילום: סבינה פישמן)

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר