-->
יונה יהב ואביחי שטרן (צילומים: אלעד מלכה; ויקישיתוף, סטודיו גולן, CC-By-SA-3.0)
יונה יהב ואביחי שטרן (צילומים: אלעד מלכה; ויקישיתוף, סטודיו גולן, CC-By-SA-3.0)

ראש העיר קרית שמונה על יהב: "נשם קצת כימיקלים"

בדף הפייסבוק העירוני עלה ריאיון של יונה יהב בעקבות איומי חזבאללה שבו אמר: "ביירות וטהרן יהפכו לקרית שמונה". הקולגה מהעיר הצפונית אביחי שטרן לא התחבר והגיב: "אף טיל לא נחת על אף מפעל כימיקלים, אבל לפי פליטות הפה שיוצאות ליהב מהפה נראה שלא רק שם יש דליפה רצינית". וגם: העקיצה בנושא החזירים

פורסם בתאריך: 16.10.24 07:28

לאחר הצהרת חזבאללה כי חיפה תהפוך לקרית שמונה התראיין ראש העיר יונה יהב לערוץ 12, וכשנשאל באשר לאיום של ארגון הטרור מיהר (אולי מדי) לומר: "יש לי תשובה ניצחת לשחצנים מעבר לגבול – ביירות וטהרן יהפכו לקרית שמונה. אני מבטיח שזה אכן יקרה. אז שיפסיקו להשתחץ.  אנחנו יודעים להגן על עצמנו, עושים את זה בגבורה ובהרבה מאוד מקצועיות, וכדאי שהם יחסכו את הטיפשיות שלהם".

בדוברות העירייה העלו את את הריאיון לדף הפייסבוק העירוני, ובוודאי לא ציפו לתגובתו של ראש העיר קרית שמונה אביחי שטרן, שהעמיד את יהב במקומו בדרך לא שכיחה בשיח בין ראשי ערים: "טוב, אני יודע שאף טיל (תודה לאל, טפו טפו טפו) לא נחת על אף מפעל כימיקלים בחיפה, אבל על פי פליטות הפה שיוצאות למר יונה יהב מהפה נראה שלא רק שיש שם דליפה רצינית, אלא שכבוד ראש העיר נשם קצת מהכימיקלים ואפילו לקח לריאות. יהב נשאל על ידי המנחים 'האם חיפה תהיה קרית שמונה?'. הוא כמובן היה יכול לענות 'אני מקווה מאוד שלא, תושבי קרית שמונה סובלים ומפוזרים בכל הארץ כבר כמעט שנה', אבל לא. יהב ענה, תחזיקו חזק, 'ביירות וטהרן יהפכו לקרית שמונה'".

 

 

והיתה גם עקיצה בנושא שכואב לחיפאים רבים. "יהב ידידי, אני בטוח שיש לך כוונות טובות ודן אותך לכף זכות. אולי גם אתה, קצת כמוני, בקושי ישן בשנה האחרונה מדאגה אין סופית לתושבי העיר. כמובן שאוכל לענות 'לא לא לא, יונה, בסוף עזה תהפוך לחיפה, עיר של חזירים', אבל לא – אני מת על חיפה, אחותנו מהצפון, ודווקא חושב שבסוף המלחמה טהרן תיראה כמו עזה, וביירות תהפוך לרפיח".

את התגובה סיים שטרן במסר אופטימי: "מבטיח לכם, עם ישראל היקר, שקרית שמונה תחזור להיות פנינת הצפון, בירת הגליל, עם תעשייה מפותחת, עם אלפי צעירים שמגיעים ללמוד באוניברסיטה הכי שווה בגליל, עם האנשים הציוניים והמדהימים שימשיכו את המלאכה בדיוק איפה שהפסקנו לפני שנה. מאחל לכולנו, גם לחיפה וגם לראש עירה היקר, את העתיד היפה של קרית שמונה".

יהב מסר בתגובה: "נשאלתי על האיום של חזבאללה להפוך את חיפה לקרית שמונה, ועל כך השבתי. גם אני, כמו כל תושבי ישראל, מקווה שתושבי קרית שמונה ישובו במהרה לבתיהם ושהעיר תחזור לשגשג. אני נכון לסייע לראש העיר הצעיר של קרית שמונה ככל שיבקש, יש לי לתרום לו רבות מניסיוני רב השנים בניהול עיר בעת משבר".

 

תגובות

13 תגובות
13 תגובות
  1. נועם

    למה חיפה המסכנה נתקעה עם יהב הקשיש בן ה-80 שאף פעם לא היה חכם גדול? למה לחיפה לא מגיע ראש עיר צעיר ומוכשר כמו ראש עיריית קרית שמונה או ראש עיריית באר שבע שיצליח לשקם את העיר? נורא.

  2. רוחמה, כרמל

    תגידו, יהב בכלל מודע למה שהפה שלו פולט? בגילו זה לא פשוט. שמישהו ירחיק אותו מהתקשורת. הוא גורם הרבה בושות לעיר חיפה ותושביה.

  3. עירא, דניה

    כמה נזק יונה יהב עוד יגרום לחיפה עד שהוא יפרוש בשל גילו או בשל מצבו?

  4. גלי

    תראו את ההבדל בין שתי התמונות. מצד אחד ראש עיר צעיר, מוכשר מאד, מביא תוצאות, הגון, מחוייב ואהוב מאד על תושבי עירו. מצד שני ראש עיר קשיש, פוליטיקאי עבש, מקשקש את עצמו לדעת, מזניח את העיר ושנוא מאד על תושבי עירו. הביטו בשתי התמונות ותבינו -זאת הטרגדיה של חיפה.

  5. חיפאי מבין

    מה אפשר לצפות מאדם גריאטרי ואולי קצת דמנטי שחי מפטפוטים ריקים יחסי ציבור עלובים ואפס מעשים כל שנותיו

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לשלוח את יהב למסע הסברה בעולם, כרטיס פתוח
    (ייגרם פחות נזק לחיפה אם לא יהיה פה ונביא מישהו אחר למלא מקום כל הקדנציה)

  7. אש

    יונה יהב, לפי התגובה שלך אולי כדאי שתצבור נסיון בבית אבות "מוגן"…תרתי משמע…

  8. שלמה

    אי אפשר להביא את ראש העיר של קריית שמונה, הצעיר והמוכשר, שיציל את חיפה?

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר