-->
בצלאל סמוטריץ' (צילום: קובי גדעון, לע"מ)
בצלאל סמוטריץ' (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

ראשי הערים בקריות פנו לשר האוצר בבקשה לסיוע כלכלי

מאז 22 בספטמבר הוכרזו ערי הקריות על ידי פיקוד העורף כאזור ברמת התגוננות 3, כתוצאה מכך נפגעים תושבים שנאלצים להישאר בבתיהם עם ילדיהם ולהיעדר מהעבודה, ועסקים קטנים ובינוניים. בשל כך מבקשים ראשי הערים משר האוצר בצלאל סמוטריץ' לפעול מיידית להסדר פיצוי

פורסם בתאריך: 14.10.24 10:41

ראשי הערים מהקריות פנו אתמול (ראשון) לשר האוצר בצלאל סמוטריץ' בקריאה דחופה למתן סיוע כלכלי לתושבים ולעסקים באזור, וזאת לנוכח המצב הביטחוני המתמשך.

מאז 22 בספטמבר, למעט שלושה ימים, הוכרזו ערי הקריות על ידי פיקוד העורף כאזור ברמת התגוננות 3. כתוצאה מכך, רבים מתושבי האזור נאלצים להישאר בבתיהם עם ילדיהם – דבר שמוביל להיעדרויות ממושכות מהעבודה ולפגיעה משמעותית בהכנסותיהם. בפנייתם מדגישים ראשי הערים את הנזק הכלכלי הנגרם לתושבים, ששכרם מנוכה בשל היעדרויותיהם. כמו כן, עסקים קטנים ובינוניים, כמו גני ילדים פרטיים, מעונות יום וצהרונים, סופגים פגיעה קשה – הם נאלצים להחזיר כספים להורים מבלי שיש להם מקורות מימון לתשלום שכר עובדיהם.

בשל כך מבקשים ראשי הערים מסמוטריץ' לפעול באופן מיידי למציאת הסדר פיצוי מקיף.

ראש העיר קרית ביאליק אלי דוקורסקי הדגיש כי הסדר זה אמור לכלול פיצוי לתושבי הקריות שנאלצים להיעדר מעבודתם, סיוע לבעלי עסקים קטנים ובינוניים שנפגעים מהמצב ותמיכה במוסדות חינוך פרטיים וציבוריים שמתקשים לשלם שכר לעובדיהם ונדרשים להחזיר שכר לימוד להורים: "ללא התערבות מיידית קיים חשש כבד לפגיעה ארוכת טווח בכלכלה המקומית ובחוסנם הכלכלי של תושבי האזור".

 

תגובות

4 תגובות
4 תגובות
  1. נועם

    רגע אחד, תעמדו בתור. קודם צריך להזרים את המליארדים לחרדים, לסטרוק ולטקסים של מירי רגב. לשפץ את הבית של ביבי ואז אולי ישאר לכם

  2. אחד

    חרטה ! אם לתת כסף אז רק ישירות לחשבון של האזרחים , שלא יעבור דרך קופות כאלו ואחרות שאנשי הפוליטיקה ידחפו לשם את הידיים המזוהמות שלהם ! זה כמו שנותנים הטבה לבעלי עסקים והם מעלים מחירים ומגלגלים את עליות המחירים אל האזרח הקטן ! כל אנשי הפוליטיקה בארץ חיים טוב , טוב מדי אפילו , אנחנו נשים לזה סוף חבורה של אוכלי חינם מטונפים !

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר