-->
האלמוני שתקע בשופר באסותא בעת האזעקה
האלמוני שתקע בשופר באסותא בעת האזעקה

"כולם הצטמררו": עזרו לאסותא למצוא את האיש שתקע בשופר

עם הישמע האזעקה בזמן מטח הטילים הכבד שנורה ביום שלישי, אלמוני מצא מחסה במרחב המוגן של בית החולים אסותא בסינמול, שם מטופלים החולים האונקולוגיים. וכשכולם היו שרויים במתח, האיש תקע בשופר והרטיט את הלבבות. כעת מבקשים באסותא לגלות את זהותו כדי להודות לו

פורסם בתאריך: 10.10.24 07:56

מקרה מרגש התרחש ביום שלישי בעת מטח הטילים הכבד שנורה מלבנון לכיוון חיפה והקריות. עם הישמע האזעקה מצא אלמוני מחסה במרחב המוגן של בית החולים אסותא בסינמול, שם מטופלים החולים האונקולוגיים. כשהנוכחים ראו שהאיש אוחז בשופר, הם ביקשו ממנו לתקוע בו. וכך, בזמן שכולם שרויים במתח, תקע האיש בשופר והרטיט את הלבבות החולים. בחלוף עשר דקות, כשהתאפשר לצאת מהמרחב המוגן, עזב האלמוני את המקום והלך לדרכו. כעת מבקשים באסותא לגלות את זהותו, להודות לו ולהזמין אותו לתקוע שוב בשופר עבור החולים.

מנהלת בית החולים נועה שמש: "שלשום בעת האזעקות נכנס עובר אורח לתוך המקלט שבו נמצאים המטופלים האונקולוגיים שלנו. כשאנשי הצוות ראו שהוא מחזיק בשופר הם אמרו לו 'אנחנו רוצים לשמוע'. הוא תקע בשופר וכולם שם התרגשו והצטמררו, חלק מהאנשים אפילו בכו. זה היה רגע מאוד מאוד מרגש. ברקע שומעים את האזעקה, והוא הסווה את הקול שלה באמצעות השופר. כולם היו מתוחים מאוד, והוא פשוט הרגיע את האווירה. הכל השתנה ברגע אחד למשהו מחזק ומאחד, הוא פשוט עשה רגע של חסד".

 

 

כעת מבקשים באסותא למצוא את האיש, ואפילו יצאו בקריאה ברשתות החברתיות בתקווה שמישהו יזהה אותו. "אנחנו לא יודעים מי הוא", אומרת שמש, "מה שאנחנו כן יודעים זה שהוא איש מיוחד. אנחנו ממש רוצים לדעת מי הוא כי הוא איש שעשה טוב לאנשים ואנחנו רוצים להגיד לו תודה. פשוט לזכות ברגע של להגיד לו תודה, כי כולם יצאו משם מלאי הערכה והתרגשות. לצערי לא לקחנו את הפרטים שלו, והוא פשוט המשיך בדרכו. אני מניחה שבסוף נמצא אותו, נסגור את המעגל הזה, ונחגוג איתו כשהמלחמה תסתיים".

 

 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר