-->
רכב של חברת GoTo (צילום: שי יחזקאל)
רכב של חברת GoTo (צילום: שי יחזקאל)

עלייה של 11% במספר המשתמשים בשירות הרכב השיתופי של GoTo בחיפה

לפי נתונים חדשים של חברת GoTo, צי הרכבים השיתופיים של החברה בחיפה גדל ב-12 אחוז, וכתוצאה מכך עלה מספר החניות הייעודיות ב-13 אחוז באותה התקופה. החברה פועלת במודל "הלוך-חזור" שמספק רכב עם חניה ייעודית, אשר ממנה לוקחים ואליה מחזירים את הרכב

פורסם בתאריך: 9.10.24 11:49

נתונים חדשים של חברת GoTo, שהשיקה לפני כשבע שנים בחיפה את שירות שיתוף הרכבים שלה, מצביעים על עלייה של 11 אחוז במספר המשתמשים בשירות הרכב השיתופי במודל "הלוך-חזור". מודל זה מספק רכב עם חניה ייעודית, שממנה לוקחים ואליה מחזירים את הרכב. לפי הנתונים, מיולי 2023 ועד ליולי 2024 הרחיבה GoTo את צי הרכבים השיתופיים בחיפה ב-12 אחוז, וכתוצאה מכך גדל מספר החניות ב-13 אחוז באותה התקופה.

הפעילות של GoTo מבוססת על שירות רכב שיתופי שזמין באפליקציה המאפשרת נסיעות ספונטניות או מתוכננות מראש בקלות בעיר ומחוצה לה. החברה פעילה עם מודל "הלוך-חזור" בערים מרכזיות בישראל, ובהן תל אביב-יפו, גבעתיים, רמת גן, ירושלים, חיפה, נתניה, רעננה, חולון, כפר סבא והרצליה, ומספקת פתרון שיתופי למי שמעוניין להשתמש ברכב מעת לעת בלי להיות תלוי בהחזקת רכב פרטי. השירות מאפשר להזמין רכב בקלות ליד הבית, להזמין רכב עד שלושה חודשים מראש ולתפעל נסיעה באמצעות האפליקציה בקלות רבה.

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר