-->
דולב חזיזה תופס מחסה בזמן אזעקה (צילום מתוך הסטורי של איתן אזולאי)
דולב חזיזה תופס מחסה בזמן אזעקה (צילום מתוך הסטורי של איתן אזולאי)

הרבה יותר מכדורגל

פורסם בתאריך: 8.10.24 12:02

מכבי חיפה זה המועדון הכי גדול בארץ, ומעונה לעונה אני נוכח לדעת עד כמה המועדון הזה הוא הרבה יותר מכדורגל – הוא דרך חיים.

מאז הטבח הנורא של 7 באוקטובר, אין כמעט דבר שיכול להוציא מאיתנו חיוך, חוץ מכדורגל. ועזבו את הפן המקצועי. מתחילת המלחמה עושה מכבי את הכל כדי להנציח חללים, לעזור לפצועים ולהעלות את המודעות להשבת החטופים הביתה. ברק בכר פותח כל מסיבת עיתונאים עם תמונה של אוהד שנפל וכמה מילים לזכרו, והשחקנים כולם משתתפים בפעילויות השונות.

אני לא מחדש דבר כשאני אומר שזו אחת התקופות הקשות בתולדות המדינה. אין באמת ראש לכדורגל, אבל חייבים להמשיך. מכבי פתחה את העונה בצורה טובה מאוד, עם 13 נקודות מתוך 15 אפשרויות, וממשחק למשחק היא משתפרת ומציגה כדורגל נהדר. הרבה גולים, הרבה בעיטות לשער והרבה שמחה על המגרש, וזה עוד בלי קהל ביציעים. נכון שעדיין מוקדם לקבוע, אבל נראה שמכבי פגעה בול בגזרת הזרים. פדראו הוא בלם מצוין, אנסימבה כבר מציג מספרים, נהואל מסתמן ככוכב כדורגל, וגם סברינה עוד יראה את הפוטנציאל שלו.

 

 

ובשבת הבאה מחכה לה המבחן הגדול הראשון – משחק העונה הראשון נגד הצהבת, שנראית עייפה ולולא עזרה מהשופטים ומאנשי הוואר, היינו מגיעים למשחק הזה מהמקום הראשון – ובפער. לא ברור מה יהיה המצב במדינה עד המשחק,אף אחד לא יודע מה יקרה בעוד חמש דקות, ולכן צריך לומר מילה טובה למועדון ששומר על שפיות.

איש לא חסין מפני מאורעות המלחמה, והשבוע בדרך לאימון בכפר גלים נשמעה אזעקה. תפס אותי סטורי שפרסם איתן אזולאי, שבו הוא תיעד את דולב חזיזה תופס מחסה. הסתכלתי על חזיזה וראיתי את עצמי. לאויב לא משנה עם אנחנו ימניים או שמאלניים, אשכנזים או ספרדים, ילדים או זקנים – הם רוצים לחסל אותנו, את כולנו.

חזיזה הוא הרכש הכי טוב שיכולנו לבקש העונה. הוא חזר לעצמו כנגד כל הציפיות, ומגלה מנהיגות ויכולת מרשימה למרות שכולם כבר הספידו אותו. סרט הקפטן יושב עליו בול. אבל זה לא העיקר. הסטורי של אזולאי הוא לא סטורי על כדורגלן. הוא סטורי שהציג בן אדם, שלא מסתיר רגשות, שמפחד כשיש אזעקה. התמונה הזאת היא תמונת השבוע שלי. כי זה הרבה יותר מכדורגל.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר