-->
בעתו (צילום: מתוך האינסטגרם של המסעדה)
בעתו (צילום: מתוך האינסטגרם של המסעדה)

למה מסעדת בעתו בשוק תלפיות נסגרת?

שבועיים בלבד לאחר שאירח את השף אבירם שטייניץ לערב של נוסטלגיה למסעדת וואלה, הודיע השף גיא רוזמרין על סגירתה של מסעדת בעתו בשוק תלפיות: "החלטנו לסגור את בעתו, הבית שהיה הכל עבורנו בשנתיים וחצי האחרונות"

פורסם בתאריך: 6.10.24 11:11

אתמול (שבת), שבועיים בלבד לאחר שאירח את השף אבירם שטייניץ לערב של נוסטלגיה למסעדת וואלה, הודיע השף גיא רוזמרין על סגירתה של מסעדת בעתו בשוק תלפיות.

רוזמרין, 30, פיינליסט "משחקי השף", עבד בעבר במסעדות השף התל אביביות טאיזו של השף יובל בן נריה וסנטה קתרינה של השף תומר אגאי שהיה גם המנטור שלו בריאליטי "משחקי השף", ובהמשך גם בתלפיות של אילן פרון בשוק תלפיות. בעתו, שהתבססה על ההיצע המגוון של השוק, הוקמה לפני כשנתיים וחצי במקום דוכן הסנדוויצ'ים מפגש השוק, והאטרקציה הגדולה שלה היתה המטבח הפתוח.

 

 

רוזמרין בישר על סגירתה של המסעדה בפוסט באינסטגרם וכתב: "חברים יקרים, השנה האחרונה הביאה איתה הרבה שינויים והרבה מאוד אתגרים. הדברים האלו הובילו אותי להחלטות שקשורות גם למצב בארץ ובחיפה, וגם לחיים האישיים שלי עם רצון להתקרב למשפחה ולבית. בעקבות זאת, לצערנו החלטנו לסגור את בעתו, הבית שהיה הכל עבורנו בשנתיים וחצי האחרונות".

רוזמרין הודה "לחקלאים, לדייגים, לספקים, ליצרנים, לאנשי היין, לאנשי הצוות ולכל מי שהיה חלק מאיתנו – מהמשפחה המדהימה הזאת – מההקמה ועד היום. יותר מהכל רצינו להגיד תודה גדולה לכם, אורחי המקום, על הפרגון ועל האהבה האינסופית. בלעדיכם כלום לא היה קורה. המסעדה תמשיך לפעול עד סוף אוקטובר. נעדכן לגבי אירועי סגירה וחגיגות מיוחדות. תישארו מעודכנים לקראת הדברים החדשים שיבואו בקרוב".

 

הפוסט של גיא רוזמרין

הפוסט של גיא רוזמרין

 

תגובות

6 תגובות
6 תגובות
  1. נוגה

    אין לזה קהל בחיפה. זו עיר ענייה ואנשים קשים ומבוגרים. בחיפה מקסימום פלאפל. בתל אביב זה היה מצליח.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למסעדה הזאת לא היה זכות קיום !
    היא הייתה ״פלצנית״ מנות עלובות בכמות עם מחירים מטורפים.
    אכלנו בה עם חברים פעם אחת והחלטנו שלא נשוב אליה עוד.
    סגירתה אינה הפסד גדול לעיר שלנו

  3. האחד

    לא הפסד גדול לעיר שלנו.
    המסעדה הזאת ״פלצנית״ בעלי. חושבים שעם שם מיוחד אפשר לעבוד על הלקוחות.
    אכלנו בה עם חברים פעם אחת והחלטנו שלא נשוב אליה עוד.
    מנות מגוחכות בכמות במחירים ללא פרופורציה.
    זה סופם של חמדנים שחושבים שהלקוחות פראיירים !

  4. מאוכזבת

    מסכימה לגמרי עם התגובות שלפני. אנחנו כל שבוע בשוק תלפיות ובכל פעם בוחרים מסעדה אחרת. הגענו פעם אחת ל"בעיתו", המנות היו מזעריות והמחירים בשמיים. יצאנו רעבים, התאכזבנו מהטעם ושילמנו המון ביחס למסעדות דומות. זה היה ממש מעליב על גבול הניצול. יותר לא התקרבנו אל המסעדה וזה גם ממש לא מפתיע שהיא נסגרת. כשזוג מתיישב במסעדה ומשלם מאות שקלים על חתיכת דג זעירה עם שתיה ויוצא מורעב, המסקנה היא שמשהו ממש לא עובד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר