-->
בשר על האש (צילום: חגית הורנשטיין)
בשר על האש (צילום: חגית הורנשטיין)

מעופפים וגללי מכרסמים: צו סגירה לקולוני גריל

בשל "מצב תברואתי, תחזוקתי ותפעולי ירודים ביותר, עם ליקויים חמורים המסכנים באופן מידי את בריאות הציבור" חתמה רופאת נפת חיפה במשרד הבריאות ד"ר רנא שיבלי על צו הפסקה מינהלי למסעדת קולוני גריל, וציינה כי לאחרונה התקבלו תלונות על תחלואה בעקבות אכילה במקום

פורסם בתאריך: 3.10.24 08:12

רופאת נפת חיפה במשרד הבריאות ד"ר רנא שיבלי חתמה על צו הפסקה מינהלי למסעדת קולוני גריל ברחוב אלנבי 56. הצו הוצא בעקבות ביקורת שנערכה במסעדה ביום שלישי על ידי מפקחי המחלקה לבריאות הסביבה בלשכת הבריאות ובהשתתפות הווטרינר העירוני, ובה נמצא העסק "במצב תברואתי, תחזוקתי ותפעולי ירודים ביותר, עם ליקויים חמורים המסכנים באופן מידי את בריאות הציבור". בשל חומרת הליקויים ומידיות הסכנה הוצאה הצו לפני שימוע.

מפירוט הליקויים עולה כי בזמן הביקורת נצפו מעופפים במסעדה, ובמחסניה נראו גללי מכרסמים רבים על הרצפה, על המדפים וסמוך למוצרי מזון ארוזים ולציוד מטבח. באחד מהחסנים אף נצפה עכבר לכוד במלכודת. המחסנים מלוכלכים מאוד ונראה כי לא בוצע ניקיון יסודי זה זמן רב, וחסרות הפרדות בין מזון גולמי למזון מוכן במקפיאים. בזמן הביקורת ביקורת נמצא גם כי קיימים פתחים בקירות המסעדה, ודלתות המטבח והמחסנים אינן אטומות מפני חדירת מזיקים.

 

 

בקצבייה מתקני הקירור וסביבתם מלוכלכים, ובחלקם הורגש ריח רע. אין סימון תאריכי הכנה למוצרי בשר, עוף ודגים המאוחסנים בקירור, ונעשות פעולות יצרניות אסורות של אריזת בשרים בוואקום. בחדר קירור למזון מוכן מוחזקים ירקות ופירות לא שטופים, חלקם בקרטוני שדה – סכנת זיהום צולב, נמצאו סלטים שהוכנו בעסק עם סימון מ-25 בספטמבר. אין מיזוג פעיל בחדר טיפול בבשר. בזמן הביקורת בוצע קילוף תפוחי אדמה במדור דגים – סכנה לזיהום צולב. נמדדו טמפרטורות של 12-10 מעלות במזון המאוחסן במקרר סלטים, ליד אזור טיגון, במקום עד 4 מעלות כנדרש.

נוסף על הליקויים נמצא כי המסעדה פועלת ללא רישיון עסק. "במצב הקיים, הפעלת המסעדה מהווה סכנה מידית לבריאות הציבור לנוכח הליקויים החמורים שנמצאו בה, ונדרש להפסיק פעילותה באופן מידי", כתבה ד"ר שיבלי, "יש לציין כי חלק מהליקויים חוזרים על עצמם מביקורות קודמות ללא תיקון או טיפול אלא תוך החמרה משמעותית. כמו כן, לאחרונה התקבלו מספר תלונות על תחלואה בעקבות אכילה במקום. תחולתו של צו זה היא מידית. על העסק להיות סגור ללא כל פעילות מרגע קבלת צו זה".

 

תגובות

5 תגובות
5 תגובות
  1. גיל

    מפסיקים לאכול במסעדות במושבה.
    מגעיל, נקיון אפס, רעש. משקיעים בתאורה וולגרית במקום בנקיון

  2. בלעד דרדן

    מאוקטובר לא מקרב בכלל לעסקים של אלו אשר הניפו את הדגל(לא שלנו כן ) ועשו מהומות ברחובות( גם לא לאלו אשר אומרים שהם בעד אבל שוכחים ישי יהודים שיודעים קצת ערבית)

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר