-->
ויוינו (צילום: אנטולי מיכאלוב)
ויוינו (צילום: אנטולי מיכאלוב)

ויוינו רכשה את זוזוברה ב-12 מיליון שקל

הבעלים של רשת ויוינו - עודד שטראוס, דדי צורף, אסף אטיאס ואלי הדדי - רכשו את רשת המסעדות האסייתיות זוזוברה תמורת כ-12 מיליון שקל. הסניף הבא של זוזוברה צפוי להיפתח בחיפה

פורסם בתאריך: 1.10.24 18:16

קבוצת ירזין-סלע והשף אבי קונפורטי מכרו את רשת המסעדות האסייתיות זוזוברה לבעלים של רשת מסעדות Vivino האיטלקית תמורת כ-12 מיליון שקל – כך מפרסם "כלכליסט". הבעלים של ויוינו הם עודד שטראוס, דדי צורף, אסף אטיאס ואלי הדדי.

רשת זוזוברה הוקמה בשנת 1999, והיא מפעילה שלושה סניפים – בהרצליה, בכפר סבא ובתל אביב. קבוצת ירזין-סלע ניסתה למכור את זוזוברה במשך תקופה ארוכה, אך המשאים ומתנים שניהלה לא עלו יפה.

 

 

רשת ויוינו הוקמה ב-2017, והיא מפעילה עשרה סניפים – שניים בחיפה, בראשון לציון, בפתח תקוה, בכרמיאל, בנתיבות, בכפר סבא, בביתן אהרון, בזיכרון יעקב ובבאר שבע – ומתעתדת לפתוח סניפים גם בקרית אונו, ברחובות ובאשדוד. הקבוצה מחזיקה גם בבית הקפה דלי קפה בהיכל הספורט ברוממה.

ויוינו תכננה להיכנס לתחום האוכל האסייתי ולהשיק מותג אסייתי, ואף רשמה סימן מסחרי ASIA והתכוונה לפתוח לו סניף דגל בחיפה. כאשר זוזוברה הועמדה למכירה, בעלי ויוינו שינו כיוון ורכשו את הרשת. 300 עובדי זוזוברה צפויים להמשיך להיות מועסקים על ידי ויונו, שבשלב הראשון צפויה להפוך את זוזוברה למקום בילוי לשעות הערב. כמו כן, בויוינו רואים פוטנציאל להרחבה של זוזוברה ל-12-10 סניפים, כאשר הסניף הבא צפוי להיפתח בחיפה.

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. דובי

    אפרופו דלי קפה, למה להגיש הכל בפלסטיק חד פעמי? רק פעם אחת, ורק בגלל זה לא חזרתי

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר