-->
טילים איראניים בשמי חיפה (צילום: יקי לוי)
טילים איראניים בשמי חיפה (צילום: יקי לוי)

צפו: טילים איראניים בשמי חיפה

מתקפת הטילים האיראנית החלה. מוקדם יותר היום גורם בכיר בממשל האמריקני הודיע כי "יש לנו אינדיקציות שאיראן מתכננת לבצע מתקפת טילים נגד ישראל בטווח הזמן המיידי". ראש הממשלה בנימין נתניהו: "ביחד נילחם וביחד ננצח"

פורסם בתאריך: 1.10.24 17:03

החלה המתקפה האיראנית: מאות אזעקות הופעלו בכל רחבי הארץ, עשרות טילים נצפו בשמי חיפה והקריות.

מוקדם יותר היום (שלישי) הודיע גורם בכיר בממשל האמריקני לישראל: "יש לנו אינדיקציות שאיראן מתכננת לבצע מתקפת טילים נגד ישראל בטווח הזמן המיידי". עם זאת, בהצהרה שפרסם אמר דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי: "האמריקנים עדכנו אותנו שהם מזהים היערכות לירי טילים בזמן הקרוב. בשלב זה אנחנו לא מזהים איום אווירי ששוגר מאיראן".

הגרי הוסיף כי "התמודדנו עם איום מסוג זה בעבר, ונתמודד איתו גם עכשיו. אני קורא לציבור להמשיך לנהוג באחריות. הקפידו על הנחיות פיקוד העורף. מערכי ההגנה האווירית שלנו ערוכים באופן מלא, אך ההגנה לא הרמטית ולכן יש להמשיך להישמע להנחיות. ביחד עם שותפינו מארצות הברית ושאר בעלות בריתנו, אנחנו עוקבים אחר ההתפתחויות באיראן. לירי על ישראל יהיו השלכות, יותר מזה אני לא אומר".

 

 

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם הודעה מוקלטת לאזרחי ישראל שבה אמר: "אנחנו בעיצומה של מערכה נגד ציר הרשע של איראן. אמרתי אתמול שאלה ימים של הישגים גדולים ואתגרים גדולים. הישגים גדולים כי סיכלנו את נסראללה ואת צמרת הפיקוד שלו ואת התוכנית של חיזבאללה לכיבוש הגליל. הקפידו על הנחיות פיקוד העורף".

עוד אמר נתניהו: "אנחנו נחושים להחזיר את תושבינו בצפון בבטחה לבתיהם, אבל יש גם אתגרים גדולים. אני מבקש מכם שני דברים – להישמע בקפדנות להנחיות פיקוד העורף, זה מציל חיים, ולעמוד יחד. נעמוד ביחד איתנים בימי המבחן שלפנינו. ביחד נעמוד, ביחד נילחם וביחד ננצח".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר