-->
כביש החוף (צילום: ויקישיתוף, המרכז למדיה דיגיטלית, אוניברסיטת חיפה, הספרייה, CC-BY-2.5)
כביש החוף (צילום: ויקישיתוף, המרכז למדיה דיגיטלית, אוניברסיטת חיפה, הספרייה, CC-BY-2.5)

האם כביש החוף בין חדרה לחיפה יואר?

עיריית חיפה הודיעה כי בהמשך לדרישתו של יונה יהב ממשרד התחבורה להאיר את מקטע הכביש בין חדרה לחיפה, בימים האחרונים החלה חברת נתיבי ישראל בהכנת תוכנית עבודה לקראת תחילת ביצוע העבודות, ובמקביל מבצעת חברת אלקטרה עבודות מדידה בשטח

פורסם בתאריך: 1.10.24 09:56

עיריית חיפה הודיעה היום (שלישי) כי "בעקבות דרישת ראש העיר החלו עבודות להצבת עמודי תאורה בכביש החוף, במקטע שבין חדרה לחיפה".

מהעירייה נמסר כי בהמשך לדרישתו של יונה יהב ממשרד התחבורה להאיר את מקטע הכביש בין חדרה לחיפה, בימים האחרונים החלה חברת נתיבי ישראל בהכנת תוכנית עבודה לקראת תחילת ביצוע העבודות, ובמקביל החלה חברת אלקטרה בביצוע עבודות מדידה בשטח.

עוד נמסר כי לפני מספר חודשים פנה יהב במכתב לשרת התחבורה מירי רגב והדגיש כי מקטע כביש זה הוא בבחינת "פצצה מתקתקת" שעלולה לעלות בחיי אדם. בעקבות הפנייה הודיע מנכ"ל חברת נתיבי ישראל נסים פרץ כי בכוונתו להוציא אל הפועל את הפרויקט בהקדם.

 

 

יהב: "אני מודה לנתיבי ישראל על שיתוף הפעולה לקידום הפרויקט, שמשמעותו העיקרית היא הצלת חיי אדם. הצבת התאורה היא בשורה של ממש לתושבי חיפה והמטרופולין כולו, שתשפר באופן ניכר את תחושת הבטחון האישי של הנוסעים".

פרץ: "כביש 2 במקטע המדובר הוגדר כמוקד סיכון שבו אנשים נהרגו ונפצעו, ואחת מהסיבות לכך היא שלא היתה תאורה. מלחמתו של יהב לאורך השנים להארת הכביש היתה מוצדקת, ואנחנו פועלים ביתר שאת לקידום הפרויקט".

 

תגובות

10 תגובות
10 תגובות
  1. עיר ברוטרס שיקדמו רכבת קלה לטירת הכרמל, חוף הכרמל, ועתלית שלא יצטרכו לנסוע

    כרגיל על מה שיהב יודע לקדם מאז מנהרות הכרמל זה רק אספלטיאדה. עוד כבישים, עוד כבישים …

  2. אבי ובר

    הלו יונה ! לא שכחת להודות לשרת התחבורה מירי רגב שבביקור בחיפה הסכימה לענין והעבירה לביצוע ?

  3. נס1

    יש קטע סמוך לעתלית שהכביש כל-כך גלי שפחד אלוהים לנסוע שם , באחד הקטעים שמו אספלט חדש אבל חלם שמו על הישן וחס וחלילה שיחשבו טיפה ו״ימלאו״ את הגל

  4. מלגריו

    כל דבר שיהב יכול להרוס, הוא עושה. באף מקום בעולם לא מואר באוטוסטרדות. לא צריך לנסוע על 200. זיהום אור פוגע בצבי ים, בציפורים ועוד. אולי שהנהגים ישימו לב לכביש ולא לטוויטר בזמן שהם נוהגים

  5. יהודית שמיר

    היה ממש מפחיד לנסוע בכביש הזה אחרי השקיעה ושאלנו את עצמנו כל הדרך איך ייתכן שאף אחד לא חשב לשים תאורה. מי מתכנן כבישים במדינה? למי היה נראה סבבה שהכביש חשוך?

  6. ג'נגו

    לפי דרישתו המיוחדת של יונה יהב, תוקנו ספרי הלימוד לכבישים, והוספה האפשרות של כביש מואר.
    כביש החוף יהיה הראשון אשר יואר בישראל…
    באמת מה היו עושים בלי יונה יהב.

  7. הנשחט

    תמיד הולך בקטן. שיבקש להרחיב את הכביש ל 3 מסלולים כמו ת״א חדרה כולל תאורה. כבר עכשיו יש פקקים עד אור עקיבא ועד מחלף זכרון. בעוד שנה שנתיים, יהיה גרוע יותר. כמו כן כביש 4 צריך להפוך ל 2 מסלולים בין פורודיס לטירת הכרמל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר