-->
מטוס של חברת אייר חיפה ממריא (צילום: אנתוני הרשקו)
מטוס של חברת אייר חיפה ממריא (צילום: אנתוני הרשקו)

אייר חיפה קיבלה את רישיון ההפעלה המבצעי

חברת התעופה אייר חיפה תפעיל מיום שני ועד לערב יום כיפור טיסות יומיות מנתב"ג לאילת ובחזרה. הטיסות מנמל התעופה בחיפה לאילת ולקפריסין צפויות להתחיל באמצע אוקטובר, בכפוף למצב הביטחוני

פורסם בתאריך: 25.9.24 21:03

חברת התעופה אייר חיפה קיבלה את רישיון ההפעלה המבצעי ממשרד התחבורה. לצורך קבלת הרישיון הושלמו כל התהליכים הנדרשים, והחברה ערוכה כעת להפעלת טיסות מסחריות באופן מיידי.

מיום שני ועד לערב יום כיפור תפעיל אייר חיפה שתי טיסות יומיות מנתב"ג לאילת במחיר היכרות של 99 שקל לכיוון. הטיסות מנמל התעופה בחיפה לאילת ולקפריסין יחלו לאחר יום הכיפורים בכפוף למצב הביטחוני, כאשר הטיסה הראשונה מחיפה לאילת צפויה להמריא ביום ראשון, 13 באוקטובר, ולמחרת צפויה להמריא הטיסה הראשונה מחיפה לקפריסין. יצוין כי בהתאם להתפתחויות במצב הביטחוני ייתכן שפעילות החברה תופנה לנתב"ג.

המחיר ההתחלתי בטיסות החברה מחיפה לאילת הוא 139 שקל לכיוון, ולקפריסין 64 דולר לכיוון. בכל רכישה של כרטיס טיסה של אייר חיפה ניתן לבטל כנגד קבלת קרדיט לרכישה עתידית את מועד הטיסה או לשנותו באתר החברה עד 24 שעות לפני ההמראה. כרטיסי הטיסה של החברה כוללים תיק קטן שניתן לאחסון מתחת למושב ואפשרות להוספת מוצרים נוספים בתשלום כגון טרולי, מזוודה והושבה.

עם תחילת הפעילות יכלול צי המטוסים של אייר חיפה שני מטוסי ATR 72-600 בעלי 72 מושבים, כאשר מטוסים נוספים צפויים להצטרף אליהם בחודשים הקרובים.

 

 

שרת התחבורה מירי רגב: "אני מברכת את אייר חיפה על הצטרפותה לענף התעופה הישראלי. זהו רגע היסטורי – אחרי 30 שנה חברת תעופה ישראלית חדשה מצטרפת לשרת את תושבי ישראל בכלל והצפון בפרט. חרף המצב הביטחוני המורכב אנחנו מצליחים לא רק לשמור על שמים פתוחים, אלא אף להרחיב את אפשרויות הטיסה לאזרחי ישראל. שיתוף הפעולה עם אייר חיפה מדגים את חוסנו של ענף התעופה שלנו ואת מחויבותנו להמשיך ולפתח אותו, גם בתקופות מאתגרות".

מייסד שותף ומנכ"ל אייר חיפה גונן אוסישקין: "ברצוננו להודות לרגב, למנכ"ל משרדה משה בן זקן, למנהל רשות התעופה האזרחית שמואל זכאי, לרשות שדות התעופה, לעיריית חיפה ולעומד בראשה יונה יהב, ולמנכ"ל נמל התעופה חיפה מאיר כהן על התמיכה ועל העידוד שהם מעניקים לנו. מחויבותם לקידום התחרות והפיתוח של ענף התעופה הישראלי מעניקה לנו את ההזדמנות להציע שירותים לתושבי הצפון בהקדם, על אף התקופה המורכבת. הפעילות של אייר חיפה צפויה לשדרג משמעותית את הקישוריות בין הצפון לאילת וליעדים מבוקשים באזור הים התיכון".

 

מטוס של חברת אייר חיפה (צילום: אנתוני הרשקו)

מטוס של חברת אייר חיפה (צילום: אנתוני הרשקו)

 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. לא תודה

    איו סיכוי שאנחנו נסכן את חיינו בצעצוע הזה
    גם לא עבור 4 דולר לכיוון. החיים שווים יותר מכרטיס זול לקפריסין

  2. חייבים שדה תעופה בינלאומי דחוף

    חיפה צריכה נמל תעופה בינלאומי כמו בבירות בקו המים לכיוןן הים.
    חיפה צריכה להיות האב אזורי עם 100 טיסות בינלאומיות לכל אסיה ואירופה ואפריקה. אנחנו לא בכיוון, אנחנו לוקחים בחוסר מעוף ותעוזה לפתח את המדינה שהיו בשנותיה הראשונות.
    חושבים בקטן.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר