-->
הערכת מצב במנ"מ העירוני (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
הערכת מצב במנ"מ העירוני (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

בתום הערכת מצב במנ"מ העירוני: אין שינוי בהנחיות

עיריית חיפה והמשטרה קוראות לתושבים להגביר ערנות ולהתרחק מזירות נפילה. שיעור ההשתתפות של תלמידי העיר בלימודים מרחוק עומד על 88 אחוז. שתי שמרטפיות נוספות נפתחו בעיר

פורסם בתאריך: 24.9.24 10:40

בתום הערכת מצב שנערכה הבוקר (שלישי) במנ"מ העירוני, בראשות ראש העיר יונה יהב ובהשתתפות הנהלת עיריית חיפה ונציגי כוחות החירום וההצלה, נמשכת ההיערכות ורמת המוכנות הגבוהה בעיר.

התושבים מתבקשים להגביר ערנות ולהתרחק מזירות נפילה. נציג המשטרה ביקש לחדד את ההנחיה להימנע מהתקהלות באזורי נפילה על מנת למנוע סיכון חיים ולא להפריע לעבודת כוחות החירום וההצלה. בכל מקרה של נפילת טילים או שברי יירוט יש להימנע מהגעה לזירות, ואין להתקרב או לגעת בשרידי רקטות שעשויים להכיל חומר נפץ. כמו כן חל איסור על תיעוד יירוטים ועל שיתוף מיקומי נפילות. בכל חשש לנפילת רקטות או שברי מיירטים יש לדווח למוקד 100 של המשטרה. על הציבור להישמע להנחיות השוטרים וכוחות הביטחון ולמנוע חסימת מעבר לרכבי חירום.

 

 

העירייה מבקשת לרענן את הנחיות ההתגוננות של פיקוד העורף: יש להיכנס תוך דקה למרחב "הכי מוגן שיש" ולשהות בו במשך עשר דקות.

מהעירייה נמסר כי שיעור ההשתתפות של תלמידי העיר בלימודים מרחוק עמד אתמול על 85 אחוז והיום הוא עלה ל-88 אחוז. על פי הנחיות פיקוד העורף, הלמידה מרחוק נמשכת גם היום.

הבוקר פתחה העירייה שתי שמרטפיות נוספות עבור ילדי עובדים חיוניים של מערכת הבריאות וכוחות החירום וההצלה. שמרטפיות אלה מצטרפות לשש השמרטפיות שנפתחו אתמול, ובסך הכל פועלות בעיר שמונה שמרטפיות אשר מופעלות על ידי צוותי חינוך עירוניים שהוכשרו לכך מבעוד מועד.

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. מייאש

    הם בעצם כבר מכינים את תושבי חיפה להפוך לעיר נטושה והרוסה כמו שאר הצפון כשיהיו עוד ועוד טילים ועוד נפילות ועוד שריפות ופגיעות. זה מייאש. הערכת מצב של "טוב תשמעו צפויים עוד הרבה טילים לכאן אז רק תחפשו איפה נפלו טילים"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר