-->
אילן בק וניר ענבי (צילום: מתוך אתר אגודת מכבי חיפה כרמל)
אילן בק וניר ענבי (צילום: מתוך אתר אגודת מכבי חיפה כרמל)

קוז'יקרו ביקש שחקן, בק סירב. ענבי: "הוא לא יהיה במכבי"

המאבק מסלים: לפני ימים אחדים פנה מנג'ר הקבוצה הבוגרת של מכבי חיפה עידו קוז'יקרו למנג'ר מחלקת הנוער גילי שוורצמן בבקשה להעלות לבוגרים את שחקן קבוצת הנוער בן ברקוביץ', אך סורב. יו"ר אגודת מכבי חיפה ניר ענבי: "מקומו של אילן בק לא איתנו. זה ביזיון ענק, אבל אנחנו נסיים את זה"

פורסם בתאריך: 23.9.24 15:52

העימות בין יו"ר מחלקת הנוער של מכבי חיפה אילן בק ליו"ר האגודה ניר ענבי עולה מדרגה, ובאגודה עושים הכל כדי שבק לא יהיה במכבי.

העימות בין הצדדים נסוב סביב השאלה למי מגיע המענק בסך 1.1 מיליון שקל ממשרד הספורט, כאשר בק טוען כי הכסף שייך שכן הוא ניהל את הקבוצה הבוגרת בשנה שעברה והוביל אותה לירידה לליגה הארצית, בעוד שענבי משוכנע כי הכסף מגיע לאגודה. בק אף שלח מכתב לחשב משרד התרבות והספורט שי מילמן בדרישה לא להעביר את מענקים המיועדים לאגודה עד שיובהר ללא ספק כי הכספים יגיעו ליעדם, כלומר המחלקה שבראשותו. המכתב עורר את זעמו של ענבי, שאמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "נחצו קווים אדומים, אף אחד לא יוצא נגד הבית שלו, ולא משנה מה קרה. ואם אתה יוצא נגד הבית שלך, יש רק דרך אחת – לקום וללכת. מי שיוצא נגד הבית שלו, שילך לחפש בית אחר. אנחנו מצפים שהוא יניח את המפתחות מידית".

 

 

כעת כאמור המאבק מסלים. לפני ימים אחדים פנה מנג'ר הקבוצה הבוגרת עידו קוז'יקרו למנג'ר מחלקת הנוער גילי שוורצמן וביקש להעלות לבוגרים את שחקן קבוצת הנוער בן ברקוביץ', אך סורב.

"זו בושה שהגענו למצב כזה באגודה", תוקף ענבי, "בק לא יהיה במכבי חיפה. לא מאפשרים לברקוביץ' להתאמן בבוגרים, וזה מראה שהאיש הזה לא חושב על טובת האגודה אלא רק על עצמו. הוא הולך נגד האגודה, ולכן מקומו לא איתנו. אני פועל בעניין הזה. הוא בחו"ל, ולא נעשה דבר כל עוד הוא שם, אבל זה נגמר. גם הילד ברקוביץ' לא מעניין אותו – הוא מנסה לפגוע בנו ועושה את זה בכל דרך אפשרית. זה ילד טוב, שחקן נהדר, אבל הוא מסכן. בק ושוורצמן עושים הכל כדי לפגוע בקבוצה הבוגרת, ולכן מקומם לא איתנו. זה ביזיון ענק, אבל אנחנו נסיים את זה".

מבק ושוורצמן לא נמסרה תגובה.

 

תגובות

4 תגובות
4 תגובות
  1. כהן

    מה יש לברקוביץ' לחפש בקבוצה(עלובה) מהליגה השלישית, הוא צריך לחתום בקבוצה מליגת העל!.
    (הפועל חיפה?)

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לילד קוראים בר והוא כבר חייל אולי אפילו חייל משוחרר שמעולם לא היה בנוער על אפילו…

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר