-->
עדר העזים שהשתלט על דרך פרויד (צילום: מיכאל דובשני)
עדר העזים שהשתלט על דרך פרויד (צילום: מיכאל דובשני)

צפו: עדר עזים השתלט על דרך פרויד באישון לילה

נהגים שנסעו אתמול לפנות בוקר במעלה דרך פרויד נתקלו בעדר של עזים שהשתלט על הכביש וסירב להתפנות. רק אחרי דקות ארוכות וסדרת צפירות רועשת, העזים הואילו בטובם לפנות נתיב אחד. מיכאל דובשני, נהג מונית: "כבר ראיתי הכל - חזירי בר, שועלים, תנים - אבל עזים בפרויד עוד לא ראיתי"

פורסם בתאריך: 20.9.24 09:26

נהגים שנסעו אתמול (חמישי) לפנות בוקר בדרך פרויד לכיוון צומת חורב נתקלו במחזה לא שגרתי: עדר של עזים השתלט על הכביש וסירב לרדת ממנו. הנהגים המופתעים שרק רצו לחזור הביתה נאלצו להמתין במשך דקות ארוכות, ורק לאחר סדרת צפירות שלבטח העירה את הדיירים בבניינים הסמוכים, העזים הואילו בטובם לפנות נתיב אחד. וכשהנהגים הצליחו להמשיך בדרכם, שוב השתלט העדר על שני הנתיבים.

מיכאל דובשני, נהג מונית, סיפר ל"כלבו – חיפה והקריות": "ב-4:00 בבוקר נסעתי בכביש פרויד לכיוון חורב, ולפתע ראיתי באמצע הכביש איזה 80 עזים, ולא היה איתן רועה. הן היו לבד וחסמו את כל הכביש. מאחורי היתה עוד מונית, ואחרי כמה דקות הוא התחיל לצפור להם והמשיך בנסיעה איטית, אז הן זזו קצת וככה הצלחנו לעבור אותן בנתיב השמאלי. אחרי שהמשכתי ראיתי במראה שהן שוב תפסו את כל הכביש. זו הפעם הראשונה שאני רואה עזים בכביש. כבר ראיתי הכל – חזירי בר, שועלים, תנים – אבל עזים עוד לא ראיתי".

 

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר