-->
צוות חשיבה של החברה הכלכלית לחיפה (צילום: יח"צ)
צוות חשיבה של החברה הכלכלית לחיפה (צילום: יח"צ)

החברה הכלכלית מקיימת סקר לבעלי עסקים קטנים ובינוניים

בישיבות של צוותי החשיבה שהקימה החברה הכלכלית לחיפה, אשר מטרתם היא לגבש תוכנית לקידום כלכלת העיר, הוחלט לערוך שאלון אנונימי לבעלי עסקים קטנים ובינוניים שישתפו בניסיונם ובצרכיהם. יו"ר החברה רני בנדר: "הדבר הראשון הנדרש בעשייה זה לשמוע את השטח"

פורסם בתאריך: 17.9.24 18:17

החברה הכלכלית לחיפה יצאה בפרויקט חדש של צוותי חשיבה בהשתתפותם של מומחים חיפאים בתחומי צמיחה – תיירות, הייטק וביוטק – ובעלי עסקים קטנים ובינוניים, שמטרתם הסופית תהיה לגבש תוכנית לקידום כלכלת העיר.

צוותי החשיבה, שבהם יושבים נציגים מאגף רישוי עסקים בעירייה, מלשכת המסחר חיפה, ממט"י ומעוף לעסקים, עצמאים, מסעדנים ועוד, יקיימו מפגשי היוועצות ולמידה במטרה לנסח נייר עמדה שיהווה בסיס לפרויקטים שהחברה הכלכלית תיזום או תיקח בהם חלק במסגרת תוכנית העבודה לשנת 2025. הצוותים, המלווים על ידי חברת טגה יועצות המתמחה בניהול תהליכים ובייעוץ לארגונים, נפגשים על בסיס קבוע ודנים במצב הקיים בתחום עיסוקם, בפערים ואתגרים, בשאלות וחסמים, בכיווני פעולה אפשריים ובהמלצות לפרויקטים ישימים.

 

 

כעת, לאחר שהתקיימו מספר מפגשים, קוראת החברה הכלכלית לבעלי עסקים קטנים ובינוניים בעיר, לשתף בניסיונם ובצרכיהם, ולענות על שאלון אנונימי שיהיה פתוח למענה עד 23 בספטמבר.

יו"ר דירקטוריון החברה הכלכלית רני בנדר: "הדבר הראשון הנדרש בעשייה זה לשמוע את השטח, ולכן אנו משתפים את בעלי העסקים. מטרת השאלון היא להבין טוב יותר את האתגרים שהעסקים מתמודדים איתם ולזהות דרכים שבהן הגופים העירוניים יכולים לסייע להם להצליח ולשגשג. למילוי השאלון יידרשו דקות בודדות, והוא יסייע לנו רבות בגיבוש תוכניות ופתרונות שיתמכו בעסקים המקומיים ויקדמו את הכלכלה העירונית. הנושא חשוב למנכ"ל העירייה גדי מרגלית ולראש העיר יונה יהב, שביקשו מהחברה הכלכלית לקדם תוכנית לעסקים הקטנים בתוכנית העבודה לשנת 2025".

 

רני בנדר (צילום: גביש מדיה)

רני בנדר (צילום: גביש מדיה)

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. אייל

    חיפה מפסידה מאות מליוני שקלים מלספק שירותים כמו חניה, אצטדיונים, פארקים וחופים בחינם לתושבי הערים האחרות סביב, והחיפאים משלמים על התחזוקה בארנונה גבוהה. משתלם לא לגור בחיפה. תל אביב לא פראיירית, נכנסת אליה עם רכב תתכונן לשלם בכל מקום.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר