-->
מירוץ קרית אתא (צילום: דוברות עיריית קרית אתא)
מירוץ קרית אתא (צילום: דוברות עיריית קרית אתא)

אלפים השתתפו במירוץ קרית אתא הרביעי

במקצים התחרותיים של מירוץ קרית אתא השתתפו כ-550 רצים, ויותר מ-1,800 תלמידים מכל בתי הספר היסודיים, חטיבות הביניים והתיכוניים בעיר השתתפו במקצה העממי. ראש העיר יעקב פרץ הזניק את המשתתפים והעניק להם מדליות בסיום המירוץ

פורסם בתאריך: 17.9.24 10:38

אלפים השתתפו ביום שישי במירוץ קרית אתא הרביעי, שהתקיים במסגרת התוכנית הלאומית לקידום אורח חיים בריא וספורטיבי. במירוץ הוזנקו שלושה מקצים – מקצה עממי של שני ק"מ שהיה פתוח לקהל הרחב ומקצים תחרותיים של חמישה ק"מ ועשרה ק"מ לפי קטגוריות גיל.

במקצים התחרותיים השתתפו כ-550 רצים, ויותר מ-1,800 תלמידים מכל בתי הספר היסודיים, חטיבות הביניים והתיכוניים בעיר השתתפו במקצה העממי. ראש העיר יעקב פרץ הזניק את המשתתפים והעניק להם מדליות בסיום המירוץ.

במקום הראשון במקצה לעשרה ק"מ גברים זכה אביב ארבל, ובמקצה לנשים ניצחה רותם סליבק. במקצה לחמישה ק"מ גברים ניצח קיריל זימסקי, ובמקצה המקביל לנשים זכתה דומיניקה קוציובה במקום הראשון.

פרץ: "מירוץ עירוני הוא אירוע קהילתי, חווייתי ומאתגר שמעודד אורח חיים בריא בשילוב עם ספורט כחלק מדרך החיים. מרגש לראות את תושבי העיר, ובעיקר את הילדים, נוטלים חלק במירוץ ביחד עם משתתפים מכל הארץ, ואנו שמחים על כך שהמירוץ הפך למסורת מבורכת ושהוא סוחף אחריו תושבים רבים מכל הגילאים. השנה הוקדש המירוץ לשובם של כל החטופים ולשלומם של לוחמי צה"ל וכוחות הביטחון".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר