-->
שמשה מנופצת (צילום: palinchak/depositphotos.com)
שמשה מנופצת (צילום: palinchak/depositphotos.com)

אימה באוטובוס: סלע שנזרק מבחוץ ניפץ שמשות

אתמול בצהריים נחרדו נוסעי קו 16 למשמע קול נפץ פתאומי, וחלקם נשכב על רצפת האוטובוס מחשש שמדובר בפיגוע. כעבור זמן קצר התברר כי בזמן שהאוטובוס נסע בשדרות המגינים, סמוך לבית החולים האיטלקי, נזרק עליו סלע שגרם לניפוץ שמשות, ושברי זכוכית עפו על הנוסעים

פורסם בתאריך: 16.9.24 13:24

אימה באוטובוס: אתמול (ראשון) בשעה 13:30 נחרדו נוסעי קו 16 למשמע קול נפץ פתאומי, וחלקם נשכב על רצפת האוטובוס מחשש שמדובר בפיגוע. כעבור זמן קצר התבררה הסיבה לקול הנפץ: בזמן שהאוטובוס נסע בשדרות המגינים, סמוך לבית החולים האיטלקי, נזרק עליו סלע שגרם לניפוץ שמשות, ושברי זכוכית עפו על הנוסעים.

רוסלנה פוקס, אמו של אריאל, תלמיד כיתה ז' בבית הספר רעות שנסע באוטובוס, מספרת: "הרבה תלמידים היו על האוטובוס לאחר שהם סיימו את יום הלימודים. הבן שלי עלה על האוטובוס ליד רעות לכיוון מרכז זיו, ובאמצע הנסיעה השמשה התנפצה. בהתחלה הנוסעים חשבו שזה פיגוע והשתטחו על הרצפה. אחרי זה הם ראו בתוך האוטובוס סלע, וזה היה חתיכת סלע".

 

 

האם המודאגת התקשרה למשטרה. "לא ידעתי מה לעשות", היא אומרת, "הבן שלי לא ידע להסביר איפה הוא נמצא, הוא רק אמר לי 'אולי זה פיגוע, אמא'. השוטר שדיברתי איתו אמר לי שזו היתה אבן ממש גדולה ושהמשטרה לא תפסה את מי שהשליך אותה. הם לקחו את האבן מהאוטובוס ואמרו שיבדקו במצלמות אבטחה".

לדבריה של פוקס, "הבן שלי סיפר לי שאשה מבוגרת שישבה לפניו היתה מלאה בזכוכיות. כשהגעתי לשם כדי לאסוף את הבן שלי ראיתי שיוצא משם אמבולנס. זה פחד אלוהים. באור יום, סלע על אוטובוס של אגד. הבן שלי מפחד לנסוע עכשיו באוטובוס, וכך גם הרבה ילדים אחרים".

ממשטרת ישראל נמסר כי האירוע מוכר והנושא נבדק.

 

תגובות

6 תגובות
6 תגובות
  1. Madam X

    המשטרה חדלת-אונים ומשרתת רק את הממסד ומי שהם חפצים ביקרו/רה.
    לבטח גורמים עויינים לאומניים אנאי-ישראל ואנטי-יהודי היצעו את המעשה

  2. לא להתפלא זו מדינת בג"צ

    עד שלא תהיה רפורמה משפטית מקיפה כולל בענישה שתייצר הרתעה ובטחון אישי המדינה תלך ותקרוס לתוך ג'ונגל של עבריינות פשע והרס הבטחון האישי במדינת בג"ציה משפטיזציה ומשטרה עם ידיים כבולות.

  3. דוד

    ככה מתחילה אינתיפאדה בהתחלה סלעים אחרי זה בקבוקי תבערה אם לא יעצרו אותם עכשיו נקבל שומר החומות 2

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר