-->
יו"ר ארגון המורים רן ארז (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
יו"ר ארגון המורים רן ארז (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

השביתה הושהתה: התיכוניסטים פותחים שנה

באיחור של תשעה ימים יפתחו התיכוניסטים את שנת הלימודים תשפ"ה לאחר שארגון המורים העל יסודיים הודיע על השהיית השביתה "למרות חוסר האחריות של משרד האוצר והפיצוץ במשא ומתן". מועצת התלמידים והנהגת ההורים קוראות לתלמידים לא להגיע

פורסם בתאריך: 9.9.24 06:06

ארגון המורים העל יסודיים הודיע אתמול (ראשון) סמוך לחצות על השהיית השביתה בבתי הספר התיכוניים, כך שהבוקר, באיחור של תשעה ימים, יפתחו התיכוניסטים את שנת הלימודים תשפ"ה. בארגון טוענים כי הוחלט להשהות את השביתה "למרות חוסר האחריות של משרד האוצר והפיצוץ במשא ומתן. נמשיך במאבק בדרכים אחרות".

יו"ר ארגון המורים רן ארז מסר: "המאבק נמשך, ואם לא נמצה את המשא ומתן ונגיע להסכם – נחדש את השביתה. מתוך התחשבות במצב הקיים במדינה ובמערכת החינוך, ומתוך אחריות עליה ועל התלמידים והמורים, אנחנו מודיעים על השהיית השביתה. העיצומים ממשיכים – לא נותנים את הציונים ולא יוצאים לשום פעילות מחוץ לכותלי בית הספר חוץ מהכנה לנסיעות לפולין. אנחנו קוראים בהזדמנות זאת למנהלים לא להתקשר עם מפעילי טיולים ותיאטראות כי לא יינתנו אישורים לחריגה והכסף שישולם ילך לאבדון".

 

 

מארגון המורים נמסר כי יינתנו מענקים על ימי השביתה שהתקיימה למורים הזכאים לכך ויוענקו הלוואות שבהן המורים מחזירים את הקרן בלבד והארגון משלם את הריבית.

מועצת התלמידים והנוער הארצית והנהגת ההורים הארצית תקפו את ההחלטה לעצור את השביתה ואת ההודעה בשעת לילה מאוחרת: "לעשות צחוק מתלמידי ישראל ולהודיע ב-23:30 שמחר יש לימודים בתיכונים תחת עיצומים – לא בבית ספרנו. אנו קוראים לתלמידי ישראל לא להגיע מחר לתיכונים וקוראים להורים לא לשלוח את ילדיהם. התלמידים הם לא כלי משחק של אף אחד".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר