מי אמר שהקיץ נגמר? עבור נופר פלדמן מקרית ביאליק הוא רק התחיל. פלדמן (26), מעצבת בגדי ים שלמדה עיצוב אופנה בויצו ובשנקר, היא בעלת המותג Seansual המציע מגוון רחב של דגמים, ובהם גם קולקציית בגדי ים שעוצבה במיוחד לכלות. ביום חמישי היא השיקה אתר בינלאומי (seansual.com) למותג בגדי הים שלה, שבו ניתן לרכוש את קולקציית 2018-2017, והיא ממש לא מתכוונת להישאר בגבולות חופי הים של ישראל אלא לפרוץ אל כל העולם.
פלדמן, את לא חושבת שהתזמון שבו השקת את האתר הוא קצת בעייתי, עכשיו כשהקיץ כבר מאחורינו?
"המותג שלי הוא בינלאומי, ובעיני בגד ים הוא פריט מבוקש לאורך כל השנה. אני לא מתייחסת לבגדי ים כאל פריט עונתי. אני כאן כדי לשבור את הסטיגמה הזאת".
בכל זאת, לקחת סיכון.
"אני מאמינה שאין הצלחה בלי סיכון. או שאתה עושה את זה בגדול או שאתה לא עושה את זה בכלל. אני לא אגיד שלא היו לי חששות בדרך, אבל לאחר השקת האתר קיבלתי הרבה פרגון ואהבה מכל הסובבים אותי, וברגעים כאלה את מבינה שיש לך משהו טוב וזה מחזק אותך".
מתי החלטת לעסוק בעיצוב בגדי ים?
"היו לי המון התלבטויות מתי להפוך את התשוקה לאופנה לקריירה. זה תמיד היה החלום שלי. תמיד היתה בי התשוקה לאופנת בגדי ים, אני אוהבת מאוד את הצבעוניות הקיצית. בבגדי ים אפשר להתפרע, והרגשתי שבתחום הזה אני יכולה להתבלט. לפני חמישה חודשים הייתי בטיול במרכז אמריקה ובארצות הברית, ובמהלכו החלטתי ליצור מותג ייחודי ובינלאומי".
מאיפה שאבת את ההשראה לקולקציה החדשה?
"זה קרה באותו הטיול שבו נחשפתי לטבע פראי, ליופי נשי, לסקסיות ולחושניות. רציתי להעביר את החוויות ואת הרגעים הקסומים לעיצובים נועזים, אקזוטיים, צבעוניים וחושניים שמדגישים את הנשיות ומאפיינים את המסע שלי. זה מורגש בכל דגמי הקולקציה שעברה תהליך מורכב בהתייחסות לגוף הנשי, בעיקר ברמת העיצוב והחשיבה על מגוון של גזרות מתוחכמות ומנצחות שיתאימו לטווח גילאים רחב".
מהי הייחודיות בבגדי הים שלך?
"הקולקציה משדרת אג'נדה אמיצה של נשים שלא מתביישות להתבלט. בגדי הים עוצבו כך שכל אשה תרגיש נינוחה, בטוחה, סקסית ומלאת סטייל. הבדים נבחרים בקפידה והם מיובאים מחו"ל כי אני לא מתפשרת על חומרי גלם. אני מביאה בעיצובים שלי חדשנות וייחודיות תוך התחשבות במבנה הגוף הנשי. מעצבים רבים פוחדים ויוצרים אופנה שתתאים רק לקהל הישראלי, אבל בעקבות החשיפה שלי לסגנונות עיצוב אחרים בעולם, לתרבויות שונות ולמקומות שטיילתי בהם, הלכתי עד הסוף עם האני מאמין שלי ויצרתי סגנון מקורי ונועז".
עם כל התחרות בענף, את חושבת שתצליחי לשבור את השוק?
"אני מאמינה שאני מייצרת אופנה ברמה בינלאומית, שהיא מעניינת ובעלת קול ייחודי. תפקידי כמעצבת הוא לא לשבור את השוק אלא להצליח להביא את היצירות שלי לכמה שיותר קהלים בעולם. אי אפשר לדעת לאן עוד אתפתח בעתיד, בחרתי ללכת עם תחושות הבטן שלי, אבל בעתיד אני מתכננת להרחיב את המותג עם קולקציות של בגדי חוף".
מה החלום שלך?
"הייתי רוצה להתפתח ולהצליח בתחום כי זה המקצוע שאני אוהבת. מעטים האנשים שעובדים בעבודה כיפית שהם אוהבים אותה באמת, וזה משהו שבוער בי. החלום האמיתי הוא להפוך מותג בינלאומי, והמטרה הכי גדולה שלי היא להציג את אחת מהקולקציות שלי בשבוע האופנה במיאמי. זה אירוע שקורה אחת לשנה, ובעיני זה יהיה ענק".
נועה
מושלם !!!