-->
אוניברסיטת חיפה (צילום: מארק ניימן, לע"מ)
אוניברסיטת חיפה (צילום: מארק ניימן, לע"מ)

דוברת חדשה לאוניברסיטה: רוני פנטנש מלכאי

לקראת כניסתו של פרופ' גור אלרואי לתפקיד נשיא אוניברסיטת חיפה הוא הודיע על מינויה של רוני פנטנש מלכאי לראש מערך דוברות והסברה. מלכאי, שתיכנס לתפקידה ב-1 בספטמבר, תחליף את הדובר הוותיק אילן יבלברג

פורסם בתאריך: 22.8.24 18:03

שינויים במערך הדוברות של אוניברסיטת חיפה לקראת כניסתו של פרופ' גור אלרואי לתפקיד הנשיא בחודש אוקטובר: הדובר הוותיק אילן יבלברג יסיים את תפקידו ואת מקומו תתפוס רוני פנטנש מלכאי שתחל בתפקידה החדש ב-1 בספטמבר.

במכתב ששלח אלרואי לחברי הנהלת האוניברסיטה נכתב: "אני שמח לשתף בשינויים שייערכו במערך דוברות והסברה של האוניברסיטה החל מ-1 בספטמבר. רוני (פנטנש) מלכאי מונתה לראש מערך דוברות והסברה והיא תנהל את יחידת הדוברות וההסברה שתהיה חלק ממערך הנשיא".

יבלברג החל את דרכו במערך הדוברות של האוניברסיטה בשנת 2006 כסגנו של הדובר אמיר גילת, וב-13 השנים האחרונות הוא משמש הדובר.

מלכאי היא עורכת דין שהתמחתה בתחום הפלילי. בשנים 2004 ו-2005 היא עבדה ככתבת חדשות בחדשות המקומיות בכבלים באזור השפלה, בשנים 2007-2005 היא שימשה כתבת חדשות בתחום הגנת הסביבה בחדשות ערוץ 10, ולאחר מכן עברה לתפקיד דוברת ומנהלת אגף הדוברות וההסברה ומנהלת יחידות פניות ותלונות הציבור במשרד הרווחה – תפקיד שאותו מילאה במשך עשור.

 

 

בשנים 2021-2017 שימשה מלכאי מנכ"לית הפורום הציבורי כפרי הנוער והפנימיות, ובשנת 2021 היא חזרה לתקשורת ככותבת בעיתון "הארץ" ובמגזין "ליברל", וכפרשנית משפטית בדמוקרטיוי. מלכאי כתבה את הספר "עוצמה שחורה: יהודי אתיופיה והמסע לשוויון" בהוצאת ידיעות ספרים.

במכתבו לחברי הנהלת האוניברסיטה כתב אלרואי כי מלכאי היא "אשת תקשורת בעלת ניסיון רב שנים ופעילה חברתית. היא ניהלה במשך כעשור את אגף הדוברות וההסברה של משרד הרווחה והשירותים החברתיים. עורכת דין בהכשרתה ובעלת תואר שני במדיניות ציבורית בתוכנית המנהלים של האוניברסיטה העברית. השנה היא פרסמה את ספרה 'עוצמה שחורה: יהודי אתיופיה והמסע לשוויון", אשר מתקן את הנרטיב השגוי על יהודי אתיופיה, חושף את העוצמה ההיסטורית של הקהילה ואת המאבקים החברתיים בישראל, ומציג חזון ברור ודרך לשינוי למען חברה טובה יותר".

באשר ליבלברג כתב אלרואי כי הוא "לוקח על עצמו אתגר ותפקיד חדש, ויחל לעבוד ביחידה ללימודי חוץ. אני מבקש להודות ליבלברג על שנים רבות של פעילות נמרצת ופורה לטובת האוניברסיטה".

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. נו באמת

    לקחו אתיופית בתור כיסוי לכל הרעל הפוליטי הקיצוני ושנאת המדינה שהאוניברסיטה הזו מוציאה ממנה..

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר