-->
מרקש (צילום: Foto-VDW/depositphotos.com)
מרקש (צילום: Foto-VDW/depositphotos.com)

טיול למרוקו ומלגות יקרות: ההטבות של ארגון המורים לחבריו

ארגון המורים קורא לחבריו להירשם ללימודים באוניברסיטת חיפה ובתמורה לקבל טיול בחינם למרוקו ומלגה בסך של 5,500 שקל מטעם קרן ידע של הארגון. גם האוניברסיטה תעניק מלגה משלה בסך של 4,000 שקל "בהתאם למגבלות התקציב"

פורסם בתאריך: 15.8.24 13:48

טיול שנתי – לא, טיול בחינם למרוקו – בוודאי. אחרי שפגע בעשרות אלפי תיכוניסטים, ובעיקר בשמיניסטים שבהם, ומנע מהם ציוני בגרות וטיולים שנתיים, ארגון המורים מתפנה לדברים החשובים באמת – צ'ופרים לחברים.

כעת קורא הארגון למורים החברים בו להירשם ללימודים באוניברסיטת חיפה ולקבל טיול בחינם למרוקו ומלגות בסך של אלפי שקלים. בהודעה למורים שהפיץ מנהל המחלקה למחקר ופיתוח בארגון בוריס מנור נכתב: "המחלקה לקרן ידע של ארגון המורים בבתי הספר העל יסודיים פועלת להעלאת רמת ההשכלה והדרגה האקדמית של המורים, ולצורך כך היא ממשיכה ליזום פרויקטים שבמסגרתם היא מעניקה מלגות בשיתוף פעולה עם המוסדות להשכלה גבוהה".

על פי ההסכם שנחתם בין הארגון לאוניברסיטה, מורה אשר זכאי למלגה בסך של 5,500 שקל מטעם קרן ידע של ארגון המורים, ויתקבל בשנת הלימודים הקרובה (תשפ"ה) ללימודי תואר שני (MA) בתוכנית "יהודי המגרב (צפון אפריקה) בין מזרח למערב", יקבל סיור אקדמי במרוקו ללא תשלום ויהיה זכאי למלגה נוספת בסך של 4,000 שקל מטעם האוניברסיטה. עם זאת, בהודעה צוין כי המלגה מטעם האוניברסיטה תשולם "בהתאם למגבלות התקציב ובכפוף לתקנוני האוניברסיטה ולנהליה".

 

תגובות

5 תגובות
5 תגובות
  1. Madam X

    מורים משלמים בניכוי ממשכורתם דמי-ועד וזכותם גם ליהנות מכספיהם שנצברו ולטייל בחו"ל. כך מתבצעים "צ'ופרים" במוסדות ובמפעלי-תעשייה רבים.
    אז די לכתוב שטיות !!!

  2. אריאנה

    ארגון מושחת לכל אורך הדרך. בושה וחוסר ערכים בסיסיים.
    מורה ומנהלת שיצאה לפנסיה וראתה מקרוב את המאבקים( הלא צודקים בעליל). אף פעם לא נתתי להם יד.

  3. שי סרוגו

    למידע נוסף והרשמה, מזכירות ביה"ס ללימודים אזוריים והיסטורים, 048240560

  4. מורה

    כתבה שנועדה להכפיש. אנו נוסעים מכספנו. אנו משלמים לארגון המורים מכיסנו. בכסף זה אנו זוכים לסבסוד חלקי של החופשות שלנו פעם בשנה. אס תפסיקו ללכלך עיתון קטו ומטנף עם כתבות מגמתית משחירה ומגעילה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר