-->
המדים החדשים (צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)
המדים החדשים (צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)

מכבי השיקה מדים חדשים – אהבתם?

אחרי ציפייה ממושכת כל הקיץ וחרושת שמועות ברשתות החברתיות, מכבי חיפה סוף סוף הציגה את המדים לעונת 2025-2024 בסרטון מרגש בהשתתפות כוכבי העבר ראובן עטר, ג'ובאני רוסו וגוסטבו בוקולי. תרוצו לקנות?

פורסם בתאריך: 18.7.24 10:49

לא פחות מהציפייה להגעת שחקני רכש ולפתיחת עונת המשחקים, אוהדי מכבי חיפה מצפים בכל קיץ להשקת המדים החדשים, ובימים שקודמים לה מתרוצצת ברשתות החברתיות חרושת שמועות. אך לא פעם האוהדים מתאכזבים מהתוצאה, האם זה מה שיקרה גם הפעם? לאחר שבשנה שעברה הצטרפה מכבי לרשימה האקסקלוסיבית של קבוצות כדורגל בעולם הפועלות בשותפת עם מותג הספורט העולמי אדידס, השותפות בין הצדדים רק מתחזקת.

מכבי השיקה היום (חמישי) את המדים לעונת 2025-2024 בסרטון מרגש בהשתתפותם של כוכבי העבר ראובן עטר, ג'ובאני רוסו וגוסטבו בוקולי, לצד שחקני הקבוצה ליאור רפאלוב, דולב חזיזה, דין דוד, מחמוד ג'אבר, פייר קורנו, שריף כיוף וכמובן המאמן ברק בכר. הסרטון צולם בהשראת הפרסומת האייקונית של אדידס ממונדיאל 2006, שבה כיכבו אגדות הכדורגל העולמיות דייוויד בקהאם, זינאדין זידאן, קאקה, מישל פלאטיני ועוד.

 

אדידס יצרה שלוש תלבושות בעיצוב אישי עבור המועדון – תלבושת בית ירוקה מסורתית שהתרעננה עם טקסטורה ייחודית בגוונים לבנים; תלבושת חוץ לבנה מקושטת בפסים דקיקים בצבעי ירוק וזהב שקורצים לכוכבים המוזהבים שמעל הסמל, אשר מזכירה את התלבושת מעונת 2011-2010 – עונתו האחרונה של רפאלוב במדי מכבי בקדנציה הקודמת; והתלבושת השלישית מפתיעה בצבע שחור אלגנטי עם נגיעות בצבע הירוק שמזוהה עם המועדון. את שלוש החולצות משלימים מכנסיים המותאמים לצבעי התלבושת, ולראשונה גם גרבי משחק בעיצוב אישי עם הכיתוב MHFC.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר