-->
גדי מרגלית (צילום: בועז כהן)
גדי מרגלית (צילום: בועז כהן)

התוכנית של מרגלית לשינוי המבנה הארגוני של העירייה

בישיבה שבה השתתפו כל בכירי העירייה הציג המנכ"ל גדי מרגלית את תוכניתו לשינוי המבנה הארגוני בעיריית חיפה. על הפרק: הקמת מינהל טכנולוגיות וניוד של אגפים בין מינהלים. גורם שנכח בישיבה: "לא היתה שם כל בשורה חדשה"

פורסם בתאריך: 9.7.24 09:04

מנכ"ל העירייה גדי מרגלית הציג אתמול (שני) את תוכניתו לשינוי המבנה הארגוני של עיריית חיפה. בישיבה שבה הוצגה התוכנית השתתפו בכירי העירייה – חמשת סגני ראש העיר, ראשי המינהלים, ראש לשכת המנכ"ל גלית דור, מנהלת אגף איכות השירות ופניות הציבור נואית בן שמחון, מנהל הפרויקטים בלשכת המנכ"ל צחי טרנו, ראש לשכת התאגידים ישראל בן שלום, עוזרת בכירה למנכ"ל וממונה על נושאי מועצה, קשרים בינלאומיים וקשרי חוץ ופנים ברכה סלע, דובר העירייה אלירן טל ועוד.

מהמצגת שהקרין מרגלית עולה כי יוקם גוף חדש בעירייה – מינהל טכנולוגיות. "לא היתה שם כל בשורה חדשה", אומר גורם שנכח בישיבה, "זה המינהל החדש היחיד שהוא הולך להקים".

 

 

לדברי אותו הגורם, מרגלית רצה למנות שני סמנ"כלים אך אמר כי ראש העיר יונה יהב התנגד לכך. כזכור, בתקופתה של ראש העיר הקודמת עינת קליש רותם מונו שני סמנכ"לים סמנכ"ל משאבי אנוש צפריר רוזן וסמנכ"לית טכנולוגיה ומערכות מידע שושי לבבי. רוזן התפטר מהעירייה ביוני 2022, ולבבי בנובמבר 2023.

מרגלית מעוניין גם בניוד אגפים בין המינהלים השונים – העברת אגף רישוי וקידום עסקים למינהל התפעול, העברת אגף נכסים ושמאות ממינהל ההנדסה למינהל הכספים והעברת מרכז ניהול התנועה ממינהל התפעול למינהל הטכנולוגיות החדש שמתוכנן לקום.

 

תגובות

6 תגובות
6 תגובות
  1. אייל

    אמנון עידו דורש מענק הסתגלות לשינוי המבנה הארגוני – 2500 ש' לכל עובד.
    וכן כנס הסברת השינוי לועד ולמנהלי אגפים במלון 5 כוכבים באילת.
    וכן מימון טיול של נציגי הועד לבדיקת מבנה ארגוני בשתי עיריות באירופה ובאסיה למשך שבוע.
    וכן זר פרחים לכל עובד עם מדבקה 'שינוי ארגוני – כדי לפרוח יחד'

  2. דן מ.

    מחזק את דברי אייל ומוסיף דרישה למשכורת 13 לסגל זוטר ומעלה שלא עבר שינוי מבנה ארגוני כפיצוי, ומשכורת 14 למי שכן עבר שינוי וחזר בו.

    כמו כן ממליץ על פגרת קיץ במקביל לפגרת הכנסת ובתי המשפט, הארכת חופשות החגים ביום התאוששות בבית (כמו גימלים) שלאחריו יום התאוששות משרדית (כמו ב׳ בצבא) ולאחריו חצי יום חופש בתשלום. אם זה נופל על סופ״ש – יחשב כעבודה בשכר 200%.

  3. תושב העיר

    אוליי הם רוצים גם שיעבדו במקומם, וכל עובדי העירייה ינוחו,
    את כל תוספת הארנונה ויותר ישקיעו לרווחת העובדים שאף פעם לא עבדו, חצופים

  4. משה

    חבל שיונה יהב והמנכל לא עושים שינויים אמתיים. נראה שהם חוזים לאותם תפישות ישנו שבגללם לא הצבענו להם בבחירות הקודמות. הם מאיישים באותם משרות את אלו שהיו בבחירות הקודמות, למה???? מאכזב .

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר