-->
ד"ר ירון ברקוביץ' (במרכז), ד"ר יניב יונאי (משמאל) וד"ר אייל גנסין (צילום: אלי דדון)
ד"ר ירון ברקוביץ' (במרכז), ד"ר יניב יונאי (משמאל) וד"ר אייל גנסין (צילום: אלי דדון)

חדש במרכז הרפואי כרמל: רפואת ספורט

את שירות רפואת הספורט מרכז ד"ר יניב יונאי - אורתופד ספורט ומנתח מומחה - ביחד עם ד"ר אייל גנסין, והוא מיועד לספורטאים מקצוענים וחובבים. בימים האחרונים נותחו בהצלחה שני המטופלים הראשונים - לוחם משייטת 13 שנפצע בעזה וכדורגלן הפועל פתח תקוה ג'יאן קרלוס קיניונס

פורסם בתאריך: 8.7.24 10:37

במרכז הרפואי כרמל מציעים שירות חדש – רפואת ספורט. את השירות מרכז ד"ר יניב יונאי – אורתופד ספורט ומנתח מומחה – ביחד עם ד"ר אייל גנסין, והוא מיועד לספורטאים מקצוענים וחובבים. השבוע נותחו בהצלחה שני המטופלים הראשונים – לוחם משייטת 13 שנפצע בעזה וכדורגלן הפועל פתח תקוה ג'יאן קרלוס קיניונס.

קיניונס נפצע במהלך אימון. תנועה לא נכונה של הברך תוך כדי ריצה הפילה אותו אל הדשא והוא סבל מכאבים עזים. ד"ר יונאי, שהצטרף לאחרונה לצוות הרופאים הבכיר של המחלקה האורתופדית בכרמל, קיבל אותו לאבחון בבית החולים, זיהה בברכו קרע משמעותי ברצועה הצולבת והכניס אותו במהירות לחדר הניתוח. בניתוח ארתוסקופי מהיר, שארך כשעה וחצי, שיחזרו ד"ר יונאי וד"ר גנסין את הרצועה, וכבר למחרת חזר קיניונס ללכת במחלקה.

"קיבלתי טיפול סופר מהיר וסופר מקצועי", אמר קיניונס לאחר הניתוח, "אני מרגיש טוב ובקרוב אחזור הביתה". בימים הקרובים הוא צפוי להשתחרר, ואז יעבור שיקום אורתופדי של כמה חודשים במולדתו פרו.

 

ד"ר יניב יונאי וג'יאן קרלוס קיניונס במחלקה האורתופדית (צילום: אלי דדון)

ד"ר יניב יונאי וג'יאן קרלוס קיניונס במחלקה האורתופדית (צילום: אלי דדון)

 

 

שירות רפואת הספורט הוא שירות חדש של המחלקה האורתופדית בכרמל, והוא נוסף כחלק מהתחדשות שירותי המחלקה על ידי מנהל המחלקה החדש ד"ר ירון ברקוביץ'. ד"ר יונאי ניהל את היחידה לארתרוסקופיה ופגיעות ספורט במרכז הרפואי הלל יפה בחדרה בשנים 2024-2019. הוא בעל מומחיות על בטיפול בפגיעות ספורט ובניתוחים ארתרוסקופיים, חבר הוועדה הרפואית של ההתאחדות לכדורגל, מזכיר החוג האורתופדי בטכניון ומלווה יחידות מיוחדות של צה"ל.

"הרצון שלנו הוא להעניק שירות רפואת ספורט רחב ומקצועי לכל תושבי חיפה והצפון, שלא היה קיים עד היום", אומר ד"ר יונאי, "אני מאמין שכל מטופל שעוסק בספורט צריך לקבל את הטיפול המותאם לו אישית על מנת לחזור לפעילות".

ד"ר ברקוביץ': "לד"ר יונאי יש ניסיון רב בטיפול בספורטאי עילית בארץ ובעולם ובאנשים פעילים גופנית בכל הרמות. הוא בעל ניסיון עשיר בטיפולים משמרי מפרק הכוללים טיפולים ביולוגיים וניתוחיים לפגיעות עצם, סחוס, גיד, שריר ורצועות. עיקר הניתוחים והטיפולים שבהם הוא יעסוק יהיו טיפול בפגיעות במיניסקוס, ברצועות צולבות ובהשתלות סחוס".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר