-->
ישראל סביון (צילום: דורון גולן)
ישראל סביון (צילום: דורון גולן)

סביון: "להפסיק את תשלום 'דמי השתיקה' לרט"ג"

במכתב ליונה יהב דורש סגנו ישראל סביון להפסיק לאלתר את התשלומים השנתיים לרשות הטבע והגנים (רט"ג), אשר מסתכמים ב-400,000 שקל בשנה: "הרי זה מתוקף תפקידה של רט"ג להוות רגולטור בטיפול בחזירי הבר, ולא היתה שום סיבה לשלם להם על מה שממילא היה חלק מתפקידם"

פורסם בתאריך: 7.7.24 10:46

סגן ראש העיר ישראל סביון דורש מראש העיר יונה יהב להפסיק לאלתר את התשלומים השנתיים לרשות הטבע והגנים (רט"ג), אשר מסתכמים ב-400,000 שקל בשנה, ואשר נחתמו בקדנציה הקודמת.

במכתב ששלח היום (ראשון) ליהב ציין סביון כי אין הצדקה לתשלום זה, שכן תפקידה של רט"ג הוא לשמש רגולטור בטיפול בתופעת חזירי הבר ללא תשלום נוסף מצד הרשות המקומית. סביון הדגיש במכתבו כי מדובר בבזבוז כספי ציבור שמשולמים לכאורה כ"דמי שתיקה" לרט"ג, וציין כי עיריית חיפה היא ככל הנראה הרשות המקומית היחידה בארץ שמשלמת סכום כזה עבור שירות כזה. עוד ציין סביון כי למרות שההסכם כולל ליווי של פקח מטעם רט"ג לפעילות העירייה, הפקח כמעט שאינו מתלווה לצוותים העירוניים.

"אני חייב לציין כי אני המום מהסכם זה שנערך באופן תמוה ביותר, שהרי זה מתוקף תפקידה של רט"ג להוות רגולטור בטיפול בתופעת חזירי הבר, ולא היתה שום סיבה או צורך לשלם להם על מה שממילא היה חלק מתפקידם לבצע כרשות וכגוף שמתוקצב על ידי המדינה", כתב סביון, ובסיום מכתבו דרש מיהב להפסיק את התשלומים ולדרוש החזר של יותר ממיליון שקל שלטענתו שולמו שלא כדין.

 

תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. סיעת גימלאים זה עיוות גזעני לא לגיטימי

    גרונטוקרטיה – שלטון הקשישים. מועצת העיר שני שליש הם פנסיונרים שדואגים להטבות לקשישים על חשבון ייקור ארנונה וקנסות לצעירים.
    חייבים לעצור את הרס חיפה כבית אבות אחד גדול.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל שנות חיי בחיפה. מעל ואדי לוטם היו חזירים והיו מדללים אותם לזמן מוקצב..מרגע שהרטג נכנס לתמונה זה הפך לבלתי נשלט..כפי שקורה בכל העולם..החזיר היא חיית פרא שרק מביאה נזקים ויש לדלל

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר