-->
ציקי אבישר (צילום: רועי בן עזרי)
ציקי אבישר (צילום: רועי בן עזרי)

אושר תקציב עיריית קרית מוצקין לשנת 2024

לאחר אישור התקציב נמסר מעיריית קרית מוצקין: "תקציב 2024 מתמודד עם מסורת ארוכת שנים של התחייבויות ונטילת הלוואות משמעותיות. לאחר חילופי השלטון כינס ראש העיר ציקי אבישר צוות מיוחד שעמל על כיסוי גירעון של 18 מיליון שקל, מבלי לפגוע בשירותים לתושב ולקחת הלוואות נוספות"

פורסם בתאריך: 26.6.24 09:39

לאחר שבקדנציה הקודמת לא הועבר תקציב לשנת 2024 אישרה אתמול (שני) מליאת מועצת העיר קרית מוצקין את תקציב העירייה.

מעיריית קרית מוצקין נמסר כי "תקציב 2024 מתמודד עם מסורת ארוכת שנים של התחייבויות ונטילת הלוואות משמעותיות, ועם הוצאות כבדות שהוציאה העירייה בתחילת השנה ערב הבחירות. לאחר חילופי השלטון כינס ראש העיר ציקי אבישר צוות מיוחד של גזברית העירייה נילי רואש, מנכ"ל העירייה יניב אשור, סגני ראש העיר, עוזריו ויועצים כלכליים בכירים, שעמל בחודשים האחרונים על כיסוי גירעון של 18 מיליון שקל, תוך הנחיה לא לפגוע בשירותים לתושב ובלי לקחת הלוואות נוספות".

עוד נמסר כי "התקציב השנתי משקף צמצום דרמטי בהוצאות על פרסום ויחסי ציבור, על אירועים, על מתנות ועל כיבודים. צמצום המשרות בעירייה, המעבר ההדרגתי לכוח אדם מתנדב והשינוי הצפוי במבנה הארגוני מיתנו את העלייה בשכר העובדים והקלו גם הם על המאמצים לכיסוי הגירעון. מנגד חלה עלייה בהיקפי התמיכה בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי, בתנועות הנוער, בתרבות ובספורט, תוך הנחיה להשקיע את מירב כספי התמיכה בחוגים ובקבוצות הנוער המקומיות".

 

 

בנושא חזות העיר נותר התקציב על כנו, ולא חל שינוי במדיניות העירייה בתחומי התחזוקה, הניקיון והגינון. בתקציב הושם דגש על הגברת האכיפה, בעיקר בתחום הניקיון והבטיחות בדרכים, שתבוא לידי ביטוי בתוספת של תקני פקחים וצפויה להגדיל את הכנסות העירייה מקנסות.

ראש העיר ציקי אבישר: "אני מודה לכל המשתתפים במלאכת הכנת התקציב בתקופה מאתגרת, ובראשם לרואש. בנסיבות לא פשוטות, ולמרות שהוא אושר חודשים רבים לאחר תחילת השנה, התקציב יאפשר להתחיל וליישם מדיניות חדשה בתחומים רבים כבר השנה. כעת נתפנה לעסוק בתכנון התקציבי לשנת 2025 לקראת שינויים רבים ויוזמות חדשות לטובת תושבי העיר, שייצאו לדרך כבר בתחילת השנה".

 

מועצת העיר (צילום: דוברות עיריית קרית מוצקין)

מועצת העיר (צילום: רועי בן עזרי)

 

תגובות

14 תגובות
14 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עוד דבר חשוב. טוב שחיים צורי מחוץ למערכת.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הרחובות במוצקין הותיקה מלוכלכים לא מנקים אותם ולא אוספים פסולת על המדרכות זו בהחלט הרעה מהתקופה של צורי

  3. אזרח מהשורה

    ציקי לא בחרנו אותך בשביל לעלות את הארנונה לא מספיק יוקר המחיה בשמיים ציקי תמצא מקורות ממקום אחר ואל תפגע בכיס שלנו כי גם ככה הארנונה במוצקין הכי גבוה בקריות ובכלל כל הצפון!!!

  4. מומי

    מה הסיפור עם העלת ארנונה ב10 אחוז .כך פורסם מאוד מקווה דלא יעשו את זה

  5. קריתי

    האם זה אומר שצורי ניהל את העיר כמו בשוק והוא אדם לא אחראי?!

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תעודת עניות לאנשי חזות העיר בהלך 12 חודשים כן כן שנה עוד לא מצאו פיתרון לדילול העצים סמוך לרכבת שלא נדבר על זה מחזרים תשובות העיקר הסינמה כל תושב נחשב צריך להחליף לכל תושב כספומט

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מדברים על תוספת ארנונה את הגרעון נבחרי הציבור עשו אבל מה עם השרות לאזרח אני מחכה כבר 12 חודש כן כן שנה לתשובה מתיי יעשו דילול לעצים בחושה המגבילה לרכת

  8. יעקב

    התחלה גרועה מאוד של ראש עיר חדש רק תיזכור את ענת קליש מחיפה שעפה לאחר קדנציה אחד בסוף הציבור לא פרייר

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    להעלות את הארנונה בתקופה של מלחמה זו חוצפה!!!! זו הדרך הקלה עבורך – אבידר, 180 מעלות מהבטחותיך. תתאמץ למצוא מקורות!!!! אגב כל ראשי הערים המוצלחות ביותר לא חששו לקחת הלוואות כדי ליזום פרויקטים שיביאו הכנסות בהמשך!!! תתאמץ!!!!

  10. לי

    התחלה גרועה לראש עיר חדש.המחיה התייקרה הכל בשמיים ומפילים עלינו תיק פלילי.מוצקין הותיקה נראת כמו החצר האחורית הכל מושקע במשכנות האומנים. בונה גנים.חבל ציקי עם בחירתך לעיריה התושבים סובלים תקצצו במשכורתכם בהטבות שהעירייה נותנת לעובדים.

  11. האדומה

    העלייה המינימלית בגובה הארנונה – קורח המציאות בכל המדינה ! ובפרט במוצקין שהבזבוז חגג כאן שנים ! סומכת על ציקי ומועצת העיר – יהיה טוב

  12. קליימן אגנטה

    מה קורה עם מרכז רסקו זה נראה כמו עזה הם לא עושים פינוי בינוי כל הבתים שרסקו 29 מתפוררים רק אנשים עם שכירות עובדים זרים מלא פושעים ברסקו יושבים כל הלילה דיברו שכל השכונה יעשו פינוי בינוי עם החנויות ביחד כבר החתימו אותנו רק מחכים לאישורים אני מקווה שבקדנציה שלך זה יתקיים ושיהיה לך בהצלחה

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר