-->
מישל אלהרר והיינות שלו (צילום: אבי אגרנט)
מישל אלהרר והיינות שלו (צילום: אבי אגרנט)

כך סייעו החיפאים ליינן מהצפון שהיקב שלו מושבת

מאז פרוץ המלחמה בצפון מושבת יקב נחל חרמון של מישל אלהרר מהמושב שאר ישוב, ומכירת היינות נפסקה לחלוטין. בעזרת בני משפחה מחיפה ומעתלית הוא פתח נקודות מכירה - והחיפאים מצביעים ברגליים. "אין לי מילים", הוא אומר, "אנשים פשוט הזמינו, בלי לחשוב מי מה מו"

פורסם בתאריך: 18.6.24 12:25

חיפאים מתגייסים לסייע ליינן מישל אלהרר מהמושב שאר ישוב בצפון, שמאז פרוץ המלחמה הושבת היקב שלו – נחל חרמון – והופסקה מכירת היינות.

אחייניתו ענת רואה ארז מספרת על היוזמה: "למישל יש יקב בשאר ישוב כבר 20 שנה. הוא מכין את יינות בוטיק וזכה בפרסים רבים על היינות שלו. מאז 7 באוקטובר הכל נגמר, זהו. אין צפון יותר. בהתחלה הוא התפנה לאזור הכנרת ואחר כך חזר לבית שלו, כי קשה לו מאוד להיות מחוץ לבית. הוא נמצא שם עם כל ההפגזות והאזעקות, וכל הזמן הזה לא מכר אפילו בקבוק אחד. אפס, נאדה, במשך שמונה חודשים. לפני שבוע הוא בא אלינו להתארח לסוף שבוע והצענו לו לנסות למכור כמה בקבוקים ושנפרסם את זה בקרב חברים. הוא הסכים ואמר 'וואלה, אם תצליחי זה יהיה נהדר כי אני אפילו אחד לא מכרתי'".

וכך התגייסו בני המשפחה למשימה. בשבוע שעבר הם פתחו שלוש נקודות מכירה – שתיים בחיפה ואחת בעתלית – וההיענות של החיפאים חיממה לאלהרר את הלב.

"התחלנו להריץ את זה, וזה באמת תפס", אומרת רואה ארז, "אנשים הזמינו יין, ואין לי מילים לתאר כמה זה ריגש את מישל והרים אותו. תחשוב – שמונה חודשים אתה לא עובד, לא מתפרנס, לא עושה שום דבר, איזה מצב ביש זה. בחיפה פתחנו נקודות מכירה אצלי בעתלית, אצל אחותי בכרמליה ואצל חברה שהתנדבה בדניה. זה היה ממש מרגש. המון אנשים נרתמו, הוא מכר כמות יפה, אבל יש לו עוד אלפי בקבוקים".

 

 

ובדיוק בשביל זה ייפתחו גם ביום שישי הקרוב שתי נקודות מכירה – האחת ברחוב נעמי 19 בכרמליה (בשעות 18:00-16:30) וברחוב נחל אלונה 11א' בעתלית (בשעות 14:00-12:30). המחיר יהיה אחיד – 80 שקל לבקבוק – ללא דמי משלוח. "אנחנו מקווים שזה יצליח ושנמשיך לעזור לו".

ואלהרר הנרגש מסכם: "אין לי מילים, זה מדהים. אנשים פשוט הזמינו, בלי לחשוב מי מה מו. זה בזכות היוזמה של ענת, ואנשים קפצו. המחירים אמנם לא בשמים אבל זה לא שאתה הולך לסופר וקונה יין ב-30 שקל. זה יין איכותי, ואנחנו מקבלים פידבקים מטורפים. אנשים הזמינו, ואחרי הצהריים הגיעו לנקודה השנייה וקנו עוד. אני מקווה שעלינו על הגל ושנמשיך למכור כי יש עוד הרבה סחורה על המדפים".

המעוניין לראות את סוגי היינות יכול לעשות זאת באתר galilwines.com. להזמנות לחצו כאן. אספקת ההזמנה ביום שישי כפופה לתשלום מראש (ביט או פייבוקס) ולשליחת אישור תשלום בווטסאפ לענת רואה ארז במספר 052-4004007. המעוניינים לשלם במזומן באיסוף מתבקשים לרואה ארז בפרטי.

 

מישל אלהרר והיינות שלו (צילום: אבי אגרנט)

מישל אלהרר והיינות שלו (צילום: אבי אגרנט)

 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר