-->
מפגש היזמות (צילום: דימה ולרשטיין)
מפגש היזמות (צילום: דימה ולרשטיין)

מפגש הפסגה של בכירי היזמות הטכנולוגית בחיפה

גורמי היזמות הטכנולוגיים הבכירים בחיפה השתתפו במפגש ראשון לחיזוק העיר כמובילה טכנולוגית ארצית. יו"ר החברה הכלכלית רני בנדר שיזם את המפגש: "מטרת המפגש היתה לאגד את האקוסיסטם האיכותי שקיים בחיפה ולהתחיל להניע שוב תהליכים חשובים ליזמים ולכלכלת העיר"

פורסם בתאריך: 18.6.24 10:16

בשבוע שעבר התכנסו כל גורמי היזמות הטכנולוגיים הבכירים בחיפה למפגש ראשון לחיזוק העיר כמובילה טכנולוגית ארצית. את המפגש יזם יו"ר החברה הכלכלית לחיפה רני בנדר בשיתוף עם עיריית חיפה.

במפגש השתתפו גורמי היזמות הבכירים של המוסדות האקדמיים והרפואיים בעיר, ובהם מנהלת המרכז למחקר כלכלי-חברתי בעירייה ד"ר גלית רנד, מנהל הפיתוח העסקי של החברה הכלכלית מוטי הירש מאיר אשר אחראי על תחום היזמות והחדשנות, מנכ"ל ההיי סנטר ליאור חנוכה, מנהלת הרשות לחדשנות במרכז הרפואי בני ציון דורין ברבי ליבוביץ', מנהל שרונה חיפה איתן פרדו, מנהלת פיתוח עסקי בחברה הכלכלית של אוניברסיטת חיפה יעל אשל, המנהל הטכנולוגי באקסלרטור Road 2 שבבעלות Nvedia ומט"י חיפה רמי גזית, מנהלת המרכז לחדשנות במרכז הרפואי כרמל חלי רוסטוקר, מנהל חדשנות בשירותי בריאות כללית מחוז חיפה וגליל מערבי ד"ר מיכאל האוזנר, CTO בחממת מיינדאפ בפארק מדעי החיים צביקה שנער, מנהל המרכז לחדשנות באוניברסיטת חיפה פרופ' עפר ארזי, מנהל קרן ההשקעות טאקווין פאדי סויאדן, מנהל בכיר בקרן הון סיכון תעוזה גיל קרבס ומנהל רמב"ם MedTech רועי אטלס.

 

 

בנדר: "מטרת המפגש היתה לאגד את האקוסיסטם האיכותי והייחודי שקיים בעיר, להחזיר את חיפה להיות בחזית הטכנולוגיה הארצית ולהתחיל להניע שוב תהליכים חשובים ליזמים ולכלכלת העיר".

מנכ"ל החברה הכלכלית אור שחף: "חשוב היה לנו לכנס את כל הגורמים הרלוונטיים המשמעותיים בעיר ולשמוע על האתגרים שיש לכל גורם יזמות, ואיך אנחנו כחברה הכלכלית יכולים לסייע ולקדם ולהיות שותפים לדרך ולתהליך".

ד"ר רנד: "בחיפה קיים אקוסיסטם ייחודי שאין באף עיר אחרת – מוסדות אקדמיה מובילים לצד מוסדות רפואיים ותעשייה טכנולוגית. המטרה שלנו, בראשות הנהלת העירייה החדשה, היא להשאיר בחיפה את החבר'ה הצעירים שלומדים כאן ואת המשפחות הצעירות, ולהחזיר את העיר להיות מובילה ארצית בתחומי החדשנות והטכנולוגיה כפי שהיתה בעבר. הנתונים הם מרשימים, ואנחנו מתכוונים להמשיך במלוא הכוח כדי לשים את חיפה על המפה הארצית".

במפגש סקר כל משתתף את הפעילות היזמית שלו ואת האתגרים שעומדים בפניו, ובסיומו הוחלט שהפורום ימשיך לשלב הבא וייצור שיתופי פעולה שיקדמו יישום מיזמים טכנולוגיים בחיפה.

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. הבעיה מספר 1 זה חוסר תחבורה ציבורית

    תיזמו תחבורה ציבורית בכרמל
    כל הכרמל בפקקים ענקיים של שעות חייבים לשים לזה סוף
    אולי שאטלים חשמליים מחורב עד מרכז הכרמל הצרפתי??

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר