-->
היכל המשפט בחיפה (צילום: בועז כהן)
היכל המשפט בחיפה (צילום: בועז כהן)

מוחמד חטיב הורשע בגרימת מותו של החוסה אפרים בן ברוך

בית המשפט המחוזי בחיפה זיכה את מוחמד חטיב מעבירה של המתה בקלות דעת והרשיע אותו בגרימת מות ברשלנות של אפרים בן ברוך - חוסה בן 24 במעון רמת חיפה בשנת 2019 - כאשר עבד כמטפל במעון. כמו כן הורשע חטיב בהתעללות ובתקיפה נגד בן ברוך ומטופלים נוספים

פורסם בתאריך: 17.6.24 13:33

בית המשפט המחוזי בחיפה הרשיע היום (שני) את מוחמד חטיב בגרימת מותו של אפרים בן ברוך – חוסה בן 24 במעון רמת חיפה בשנת 2019 – בעת שהיה מטפל במעון.

בפברואר 2022 הוגש כתב אישום נגד חטיב שכלל שישה אישומים שונים, ובהם המתה בקלות דעת, התעללות בחסר ישע על ידי אחראי ותקיפה נגד בן ברוך. בכתב האישום נטען כי חטיב, שהיה בן 20 בזמן המקרה, תקף את בן ברוך וביצע בו מעשי אלימות, עד שזה נזקק לטיפול רפואי במרכז הרפואי בני ציון, שם נקבע מותו.

 

 

בכתב האישום נכתב: "המנוח אושפז בבית החולים כשהוא סובל מבלט דיסק אחורי בגובה C3-C4 בעמוד השדרה הצווארי, עם לחץ משמעותי על שק הדורלי, אשר נגרמו כתוצאה ממעשי האלימות ומכיפוף היתר של צווארו של המנוח קדימה על ידי הנאשם. מותו של המנוח נגרם כתוצאה מנזק מוחי מפושט, עקב חבלה בעמוד השדרה הצווארי שהובילה להלם ממקור עצבי, ולבסוף לקריסת מערכות מסיבוכי החבלה וההנשמה אשר לה נזקק. כל זאת כתוצאה ממעשי האלימות של הנאשם כלפיו. במעשיו גרם הנאשם למותו של המנוח בקלות דעת, וכן עשה במנוח, שהיה חסר ישע, מעשה התעללות גופנית או נפשית, כשהוא אחראי עליו".

בהכרעת הדין זיכה השופט אמיר טובי את חטיב מעבירה של המתה בקלות דעת, והרשיע אותו בעבירה של גרימת מוות ברשלנות. כמו כן הורשע חטיב בעבירות של התעללות ובעבירות תקיפה נגד בן ברוך ומטופלים נוספים.

 

תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. מכירה

    רק ערבים מוכנים לעבוד בבתי אבות או במוסדות לחסרי ישע. זוועה מה שהולך שם.

  2. מושיק

    רוצים צדק? 30 שנות מאסר נטו ו-500 אלף ש"ח פיצוי למשפחה + הוצאות המשפט כולן…

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר