-->
גיא גודס (צילום: ויקישיתוף, botend, CC-by-SA-3.0)
גיא גודס (צילום: ויקישיתוף, botend, CC-by-SA-3.0)

גודס יישאר בהפועל רק אם תוקם קבוצת ניהול

לנוכח הקשיים בתשלום משכורות בעונה החולפת הודיע גיא גודס לראשי הפועל חיפה כי אם לא תוקם קבוצת ניהול שתהיה אחראית לתשלום המשכורות, הוא לא ימשיך לאמן את הקבוצה. גודס: "אני ממתין להתפתחויות בנושא בקבוצה, ובינתיים שומע הצעות מקבוצות אחרות"

פורסם בתאריך: 17.6.24 08:46

מאמן הפועל חיפה גיא גודס יישאר בקבוצה רק אם תוקם קבוצת ניהול שתהיה אחראית לתשלום המשכורות בעונה הבאה.

גודס הגיע להפועל במהלך העונה, כשאיום הירידה לליגה הלאומית היה מוחשי, והצליח להביא את הקבוצה לפלייאוף העליון. במהלך העונה נקלעה הפועל למצב קשה שבו היא לא היתה מסוגלת לשלם משכורות לשחקנים בגלל חוסר בתזרים המזומנים, וגם כעת, לאחר שהעונה הסתיימה עדיין לא שולמו כל המשכורות לכל השחקנים. אחרי חמישה ימים שבהם השביתו את האימונים שכנע גודס את השחקנים, בעיקר הזרים, לשוב לפעילות, ועם סיום העונה הוא הבהיר לאנשי המועדון כי רק אם תוקם חברת ניהול הוא יהיה מוכן לאמן גם בעונה הבאה.

 

 

"אני ממתין להתפתחויות בנושא בקבוצה, ובינתיים אני שומע הצעות מקבוצות אחרות", אמר גודס ל"כלבו – חיפה והקריות".

את הניסיון להקמת חברת הניהול מוביל חבר הנהלת הקבוצה והמנג'ר המקצועי, איש העסקים ראובן אלקס. "גודס לא ימשיך אם לא נקים את חברת הניהול, ולכן אנחנו פועלים בימים אלה כדי לעמוד בבקשה שלו", מסר אלקס.

הפועל ממתינה לשני מיליון שקל ממשרד התרבות והספורט, אבל הכסף אמור להגיע רק בחודש הבא. בינתיים מנסים במועדון לגייס כספים מגופים ומתורמים שונים כדי לשלם לשחקנים, לאנשי הצוות המקצועי ולסוכנים את המגיע להם.

 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר