-->
ד"ר שרון קמה (צילום: אלי דדון)
ד"ר שרון קמה (צילום: אלי דדון)

סגנית מנהל חדשה בכרמל: ד"ר שרון קמה

במסגרת תפקידה תנהל ד"ר שרון קמה את תחום כוח האדם הרפואי במרכז הרפואי כרמל. היא בוגרת לימודי רפואה בטכניון עם התמחות ברפואת משפחה. יש לה התמחות גם במינהל רפואי ותואר MHA של בית ספר לניהול באוניברסיטת תל אביב

פורסם בתאריך: 16.6.24 09:14

"בחרתי להיות מנהלת במערכת הבריאות הציבורית כדי לקדם תהליכים ומערכות, ולהשפיע על בריאותם של המטופלים ועל איכות החיים של הציבור, ובכך לתרום לחוסן של האוכלוסייה בישראל" – כך אומרת ד"ר שרון קמה עם כניסתה לתפקיד סגנית מנהל המרכז הרפואי כרמל.

ד"ר קמה, 54, תושבת חיפה, נשואה ואם לשלוש בנות, מחליפה בתפקיד את ד"ר שני ברוש. במסגרת תפקידה היא תנהל את תחום כוח האדם הרפואי בבית החולים.

ד"ר קמה היא חברת הנהלה בכרמל משנת 2021, ובעלת ניסיון ניהולי של יותר מעשר שנים בתפקידי ניהול בכירים. היא בוגרת לימודי רפואה בטכניון עם התמחות ברפואת משפחה. יש לה התמחות גם במינהל רפואי, תואר MHA של בית ספר לניהול באוניברסיטת תל אביב, והיא בוגרת קורס דירקטורים של המכון הישראלי לחדשנות באוניברסיטה העברית.

 

 

בשלוש השנים האחרונות עמדה ד"ר קמה בראש מערך האיכות ובטיחות הטיפול בכרמל, והיתה מופקדת על הובלת מבדק האקרדיטציה הראשון לאחר שנות הקורונה, שאותו עבר בית החולים בהצלחה יתרה. במקביל היא הקימה ומנהלת מרכז חדשנות. לפני כן היא שימשה בתפקידי ניהול בכירים בשני מחוזות גדולים של שירותי בריאות כללית – חיפה וגליל מערבי ושרון שומרון – ומנהלת רפואית מחוזית בכללית.

ד"ר קמה: "אני נכנסת לתפקיד במטרה לקדם שלושה עולמות קשורים. אני רוצה להוביל תהליכים של רצף טיפול – קהילה ובית חולים – לטובת טיפול רפואי ושירות מיטבי למטופלים שלנו; להוסיף ולהביא לכרמל כלים מעולם החדשנות הרפואית שמתפתח בקצב מסחרר ומאפשר לצוותים המטפלים להנגיש טיפול רפואי מצטיין, מותאם ומונגש למטופלים; ולעסוק בפיתוח צוותים מינהליים, תוך שימוש בכלי ניהול מקצועיים כאמצעי מרכזי להמשיך את ההתפתחות של כוח אדם רפואי במערכת הבריאות. כל זאת כדי לוודא שכל מטופל מקבל את הטיפול המגיע לו – אישי ואנושי. יש לי זכות גדולה להיכנס לתפקיד משמעותי כל כך בכרמל, שהוא מרכז מצטיין ומוביל ערכים, ואני מתרגשת להמשיך ולקדם אותו ביחד עם שותפי להנהלה".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר